Nardi Porsche stuur

Home Forum Zeverhoekje Nardi Porsche stuur

• Maker
    Discussie
  • Iemand een idee wat een origineel houten Nardi Porsche stuurwiel mag kosten ?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • 😆 ge zijt al gelijk onze administrator; die kocht onlangs ook een set velgen, en er hing jammer genoeg nog een wagen aan… :mrgreen:

[quote=”porschky” post=104845]en de prijs waaaassss? :mrgreen:[/quote]
        Als je er al een origineel vindt in perfecte staat betaal je vlug 1000 euro en meer.

Vermits er bij mij een wagen aan hing zat dit mee in de onderhandel prijs 😀 .

en de prijs waaaassss? :mrgreen:

Ik heb ondertussen een origineel gevonden.

Ik heb enkele jaren geleden een origineel nardi stuur gekocht voor mijn 356A.
              Heeft toen wel wat geld gekost, is wel een gebruikt. Nieuwe gaan tegen de 1000€

Ik sluit me bij Wim aan en spreek uit ervaring .
                De mens doet ditzelf . Ze moeten steeds goedkoper hebben , en schrikken dan niet terug van namaak.
                Kwaliteit is voor velen minder belangrijk dan prijs .
                En de Chinese en Tschechische markt springt hier natuurlijk gretig op .

Yep ik begrijp dat wel, maar ik koop nog altijd een product en geen prijs of korting 😉

Wim

En dat gaat nu net niet lukken, en dit omdat de vraag te groot is voor zulke sturen en andere artikelen, en de meeste het geld niet willen betalen voor iets goeds, want voor velen is alles te duur.
                    En daar springen dan weer uitgekookte handelaren op.

😯 Het moet niet erger worden, weg met al die goedkope handel 😈

Een heel flexibel stuur . 😥 😥 😥 .
                        Levensgevaarlijk . ❗ ❗

Bangelijk filmpje, je zal maar geconfronteerd worden met een nepstuur. :wtf: :wtf:

[quote=”bladerunner” post=104532]Ik weet niet wat een Nardi houten stuur is, maar ik heb een houten stuur te koop voor een Porsche 911 incl. naaf. :cool:[/quote]
                            Nardi is een bekend merk uit het verleden, de dagen dat elk, zichzelf respecterend, merk in zijn sportieve auto’s standaard een Nardi stuur monteerden.
                            Zo was Nardi vaak eerste montage in Porsche, Ferrari, Maserati etz.

Tegenwoordig zijn vele replica’s beschikbaar maar ik zoek dus een origineel. Ze bestaan in verschillende kleurcombinaties.

Wat er kan gebeuren met replica’s zie je hieronder:

Replica Nardi

Ik weet niet wat een Nardi houten stuur is, maar ik heb een houten stuur te koop voor een Porsche 911 incl. naaf. 😎

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.