Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Nardi stuur – classicpassion.nl
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door
XXX.
-
MakerDiscussie
-
23 oktober 2014 om 18:07
Heeft iemand ervaring met classicpassion.nl?
Zij hebben Nardi sturen en naven voor bijna alle oudjes en de prijzen lijken ook mee te vallen.
-
MakerDiscussie
-
Ik had zulk stuur zelfs in mijn Audi cabrio van 1994 staan in combi met een houtinleg, alles origineel Audi geleverd.
Stuur is een waar plezier en super mooi gemaakt :up: :up: :up:Zulke sturen moet je alleen maar kopen via de officiële kanalen. 💡
We hebben er nu een binnen gekregen voor de 356 convertible D, en je wilt niet weten wat voor prijskaartje daar aanhangt. 😆
Gelukkig heb ik wel het origineel van een erkend verdeler in de juiste verpakking.
Stel je voor dat je zo’n namaak koopt. :wtf:
In het volgende filmpje zie je waarom je geen imitatie nardi moet hebben. :wtf:
past echt bij het interieur, goeie smaak :up:
[quote=”bladerunner” post=186305]
En nu maar hopen dat ze mij volgend jaar nu hier weer niet voor afkeuren. :mrgreen:[/quote]
Dat zal van de jaloezie van uw keurder afhangen :sarcastisch:respekt:
Knap stuur btw! *luv
[quote=”python” post=186294]deepee , XJS …? :lekker:[/quote]
idd xjsc (targa)
Ik heb het laten plaatsen en in eerste instantie was het gemonteerd met een excentrische ring, omdat het origineel stuur ook excentrisch is. Kwestie van de tellers te kunnen lezen.
Maar door die ring had ik het gevoel dat het stuur te ver naar voor kwam en iets te hoog was.
Thuisgekomen heb ik de ring er van tussen gehaald en nu is het perfect. Ook het gevoel is even wennen maar na een tijdje ligt het zeer prettig in de hand.
Een aanrader, en ja hoor, hout past in elk interieur, ook een blauw. 😀En nu maar hopen dat ze mij volgend jaar nu hier weer niet voor afkeuren.
Ik heb het laten plaatsen en in eerste instantie was het gemonteerd met een excentrische ring, omdat het origineel stuur ook excentrisch is. Kwestie van de tellers te kunnen lezen.
Maar door die ring had ik het gevoel dat het stuur te ver naar voor kwam en iets te hoog was.
Thuisgekomen heb ik de ring er van tussen gehaald en nu is het perfect. Ook het gevoel is even wennen maar na een tijdje ligt het zeer prettig in de hand.
Een aanrader, en ja hoor, hout past in elk interieur, ook een blauw. 😀In het begin is het wel wat gewoon worden denk ik he ?
De hout afwerking ,meestal ook wat dunner geeft toch een ander gevoel van rijden niet ?
Ieder geval het staat hem goed ,het geeft je Targa een elegantere toets en is een perfecte combinatie met het bruine interieur.
Goede keuze :coolness:deepee ,
XJS …?
:lekker:Knap Bladerunner dit past perfect in het interieur
Heb vandaag ook het nardi stuur mogen aanschouwen van een ander forumlid hier :lekker:
@ Dirk I ik denk ook niet dat het in een blauwe past spijtig genoeg….ook niet gehaald bij genoemde online aanbieder, maar eveneens super content van het mijne:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.