nat lakken of poederlakken

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen nat lakken of poederlakken

• Maker
    Discussie

• Peter 944
    Deelnemer

heb er niet direct iets van gevonden via de search.

Velgen spuiten wat raden jullie aan?
      Nat lakken of poederlakken. Hoe zit het met de prijs tov elkaar.
      gewicht en degelijkheid.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • MichM3,
        Heb je al kunnen achterhalen waar in Oostende ?
        Tevreden ?
        Waren het Fuchs velgen ? Ben namelijk ook op zoek om het zwarte hart van Fuchs opnieuw te laten doen.

Stefx911,
        Waar ben jij geweest hiervoor ?

gt3 velgen laten doen bij De Velgendokter in NL , volledig gedaan (poedergelak) en gepoliert 500 euro . Maar wel lang op moeten wachten en dan nog verkeert gemonteert voor de rest OK (zie foto gallerie)

Volgens mij kost het evenveel en hangt er een beetje vanaf waar en door wie je het laat doen.

Let wel: als je velgen ongeschonden zijn zal het ronde de 25€/velg ijn, ook voor nat lakken. Als ze gerenoveerd moeten worden gaat de prijs uiteraad omhoog…

Al bij RSR geïnformeerd? Daar kan je ook terecht

inderdaad in het begin dacht ik even dat word natlakken.

Maar als ik nu de reacties zie heeft eigenlijk het merendeel laten poederlakken.
              Er vanuit gaande dat poederlakken ook goed resultaat geeft vind ik het dan persoonlijk zot om het dubbele uit te geven om nat te laten lakken. Dus vermoed dat het poederlakken zal worden

Maar het zijn juist die reacties die het plezant leerzaam maken omdat je kunt leren van een ander zen kennis/fouten

Als je het mij vraagt gaat blijft Peter het moeilijk hebben om te kiezen. Er zijn er die zeer tevreden zijn van poederlakken en anderen van natlakken.

Ik zal natlakken hebben want mijn glimmen mooi dus ik ook tevreden 🙂

Ik heb ook 50€ per velg betaald om de 18ers te laten restaureren en poederlakken (in elke gewenste kleur) .
                  Ze zijn als nieuw en ik ben zeer tevreden.
                  Dit gebeurde in Peer
                  Ook hier dezelfde garantie . Niet tevreden , worden ze opnieuw gedaan doch ik heb al vele setjes laten doen en van anderen geizen die daar gedaan zijn en ze waren stuk voor stuk nieuwwaardig zonder één foutje

In Zele bij Van Zele kan je gaan voor het poederlakken, deze zijn echt heel goedkoop en leveren mooi werk. Tevens als het niet goed is herdoen ze deze gratis op hun kosten.

Luc

heb het in Oostende ergens laten doen…kameraad heeft het voor me geregeld, ik weet ni precies waar maar kan het wel achterhalen.

heb bij mij het hart van de velgen laten lakken voor 25€/velg

ik hoef men eigen niet te kunnen scheren in de velg 😉

maar het resultaat moet wel netjes zijn.

nog goede of slechte ervaringen ?

MichM3 waar had jij dat laten doen?

heb laatst een setje laten poederlakken…meergewicht??? waarom?…ze zijn eerst volledig gezandstraald.

Kan inderdaad vanaf 50 eur/stuk…mooi resultaat, ik zou het meteen opnieuw doen….als het moet blinken dan ben je beter met nat lakken maar de meesten verkiezen het wiel wat “matter” dan de rest van de wagen.

velgen spuiten is niet simpel, heb er al veel gezien waar lopers inzaten.

ik heb er voor over wat nodig is om het goed te laten doen.

Daarom dat ik dit topic heb geopend. Als poederlakken strak is dan vind ik het persoonlijk dom om er 500 euro aan te geven als het voor 200 ook kan.

Geeft poederlakken geen mooi resultaat is die 250 uiteindelijk verloren geld en geef ik er 500 aan om nat te laten lakken.

Het moet goed zijn zo simpel is het!

Wim

Jouw keus en wat heb je er voor over. 💡
                                  Ik vind zelf altijd ge poeder coate velgen altijd er wat grof uitzien, maar dat is mijn visie. 😉

voor 50 euro per velg vind je er genoeg.

ken natuurlijk geen resulaat.

heb alleen beetje schrik van het extra gewicht bij poederlakken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.