Navigatie 996 4S wegdoen of houden?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Navigatie 996 4S wegdoen of houden?

• Maker
    Discussie
  • Hi,

enig idee wat ik hier nog voor kan vragen op de tweedehandsmarkt of zou ik deze ergens in een kast bewaren om hem “origineel” te houden?

Ik ben wel zowiezo van plan een andere te steken.

Dennis

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Eindelijk is de radio geinstalleerd en ben best wel tevreden. Had wel nog een kabel adapterke nodig om de bose boxen aan te sluiten.
      Dus mensen met vragen over hoe zo’n ding aan te sluiten, ik weet er nu alles over 🙂

0

ik loop precies een beetje achter :bounce: 😳

0

Over de kabel en bluetooth ben ik zeker maar van wifi weet ik het niet. Er zit een usb poort achteraan dus mss kan je er een wifi dongle op aansluiten.

0
          Anoniem

Had er nog niet van gehoord, lijkt interessant. Hoe is de iPhone verbonden, is dat via kabel of via Bluetooth of Wifi ?

0

Ik ga voor de AppRadio van Pioneer. Kost 2 keer nix en je kan er je Iphone of Android op mirrorren.

http://www.pioneer.eu/nl/products/archive/SPH-DA01/page.html

Zo heb ik altijd google maps als navigatie. En als ik dan eens naar muziek luister en niet naar de motor heb ik ook altijd m’n spotify cataloog bij de hand. (i’m a nerd 😀 )
              En in de file kijk ik dan naar de kampioenen via youtube… i know i’m a :loser:

0

Je zal er nauwelijks nog iets voor krijgen, dus kan je die beter bijhouden.
                De DVD speler kan je vervangen door bvb een bergvak of cd houder.

0

[quote=”RODONDO” post=128363]Laten zitten en TomTommeke gebruiken ![/quote]

+1!

0

Idd gewoon laten zitten of zeker bijhouden.
                    En waarom zou je sowieso een andere plaatsen ? (niet dat er geen veel beter zijn natuurlijk)

0

Laten zitten en TomTommeke gebruiken !

0

Lijkt me duidelijk tnx!

0

Ik zou het ding houden ifv herverkoop, originele staat v d auto en blablabla.
                          Voor dit spul krijg je toch geen geld….

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.