Navigatie 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Navigatie 997

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

De enige optie die ik toch enigzins graag zou willen is Navigatie in de 997, maar helaas is de unit of hoe noemen jullie dit hiermee niet uitgerust, maar alle druktoetsen zijn wel aanwezig…
      Nu was mijn vraag kan dit bijgekocht worden als één of andere “module” die aangesloten word? of is dit helemaal niet mogelijk bij te plaatsen ??
      Wie weet raad…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • ga dit toch eens vragen bij mijn volgend onderhoud dat ik kortelings moet laten doen, bedankt voor de info :up: :up:

Bij mij steekt de daar inderdaad de navigatie unit en kan er nog een cd-wisselaar op geplaatst worden.

lijkt mij wel op hetzelfde smalle zwarte stekkertje, zou dit dan voor een cd wisselaar kunnen zijn ?

Had jij achter de klep voorin nog een navigatieunit steken ? zitten de navigatieunit en de cd wisselaar dan samen achter deze klepjes ?

https://porscheforum.be/forum/12-boxster/122473-losse-connector-ter-hoogte-van-navigatie-op-987#160491

Topic van mezelf…. Daar zie je het kabeltje op.
              Ik kan helaas niet nakijken waar het zicht juist bevindt want ik heb de Boxster hier niet meer staan….

Dag Harley G
                Ik heb vanmiddag de dekseltjes eens geopend en er steekt niets achter :bounce:
                Wel heb ik aan de linkerzijde een kleine zwarte smalle stekker gezien, maar heb geen idee waarom die dient 🙄 🙄 heb jij enig idee ❓ ❓

die heb ik vanmiddag per toeval open gehad om te stofzuigen want daar had de vorige eigenaar blijkbaar wel een hekel aan, maar heb hier geen kabels of stekkers tegengekomen, ga proberen morgen nog eens te kijken of ik iets vind… :up:

Achter die twee dekseltjes moet je kijken.

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16.jpeg

goeie tip, ga ik eens nakijken .. :up: :up:

Volgens mij heeft er ooit navigatie ingestoken. De navigatiemodule zit normaal vooraan onder de kap.
                        Bij de 987 toch en ik vermoed dat dit hetzelfde is bij de 997.
                        Kijk eens of er de nodige kabeltjes met stekkers liggen.

Bij deze de foto van de unit … 💡

[IMG]http://i66.tinypic.com/2nrpmpv.jpg[/IMG]

Zou hier Navigatie ingebouwd kunnen worden , de navigatie knoppen zijn aanwezig maar werken natuurlijk niet, zou dit als optie aangeboden kunnen worden of moet er dan een volledig nieuwe unit geplaatst worden?

Is er misschien iemand uit de Limburg die dezelfde radio heeft die mij hierover wat uitleg zou kunnen geven?? want ik snap er de ballen van…. :bounce:

Doe eens een foto van de bestaande unit? 😉

niemand enig idee of in de standaard radio een gps kan “bijgebouwd” worden??

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.