Navigatie Becker traficstar te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Navigatie Becker traficstar te koop

• Maker
    Discussie
  • Becker navigatie type traficstar te koop in nieuwe staat incl handleiding en cd :up: een meerwaarde in je classic porsche vaste prijs 400€
    image_2013-06-02.jpg

image_2013-06-02-2.jpg

image_2013-06-02-3.jpg

image_2013-06-02-4.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • In de 993 zit de Becker met een booster en verse speakers, dit had Gaston erin gezet.
      Prachtig geluid en de navi werkt top en is goed te verstaan.
      Maar die Tom Tom trilt en een raar schel geluidje, ben bezig hem beter te monteren.

Heb je er nu meer dan ‘n enkel-DIN inzitten, Hans?

[quote=”911_NL” post=132917]Gezien de Porsche Code Kaart – als deze hetzelfde nummer (5000220) als de radio heeft is deze BE 2288 (of BE 2238) voor Porsche geleverd. (anders had er een Becker kaartje bij gezeten)

Qua Front is deze gelijk aan de CDR-21 – en hoort dan ook in de 993 thuis.

Natuurlijk kan je ‘m ook in een vroege Boxster of 996 kwijt … voor de 964 en ouder is dit model radio eigenlijk te jong.

In iedergeval: Succes met de verkoop :!:[/quote]

He bedankt voor Jou info :respect2: hier op het forum leer je altijd bij ,ik wil hem verkopen omdat in mijn 993 turbo reeds een Becker trafic pro gemonteerd zit

Wil nix slopen bij mijn GT3, maar mis de Becker enorm zo’n Tum Tum is nix 😳

Gezien de Porsche Code Kaart – als deze hetzelfde nummer (5000220) als de radio heeft is deze BE 2288 (of BE 2238) voor Porsche geleverd. (anders had er een Becker kaartje bij gezeten)

Qua Front is deze gelijk aan de CDR-21 – en hoort dan ook in de 993 thuis.

Natuurlijk kan je ‘m ook in een vroege Boxster of 996 kwijt … voor de 964 en ouder is dit model radio eigenlijk te jong.

In iedergeval: Succes met de verkoop ❗

[quote=”911_NL” post=132879]Origineel bij de 993 geleverd?

…… zou ik m daar bij houden, dan heeft ‘ie (meer) waarde.[/quote]

Deze heeft nooit in een wagen gemonteerd geweest de origineel verpakking is er nog bij,zoals je kan zien op de foto’s zijn de metalen borg clipsen van de montagekader nooit omgeplooid voor montage.
                Deze navigatie is niet afkomstig uit een 993 en kan in iedere classic porsche gemonteerd worden :salut:

Origineel bij de 993 geleverd?

…… zou ik m daar bij houden, dan heeft ‘ie (meer) waarde.

[quote=”911_NL” post=132865]Welke versie software staat er op de CD ?[/quote]

Versie 3.01 01/00
                    image_2013-06-02-5.jpg

Welke versie software staat er op de CD ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.