navigatie in 3.2 1984

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 navigatie in 3.2 1984

• Maker
    Discussie
  • hoi
    ik wil een navigatie radio in mijn oudje bouwen
    wat is er op de markt te koop
    wat is het best
    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Phoe…
      Luchtkoelers willen toch dat “echte” gevoel zoals vroeger? 8)
      Dan kan je maar je raampje naar beneden zwengelen en de weg vragen aan een Chinese vrijwilliger! :sarcastisch :mrgreen: 😉
      Al die nanny’s is niks voor echte mannen! :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=121817]
        Als Ghost zijn 996 bedoelt…
        Net boven het handschoenenkastje zit er een redelijk dikke metalen dwarsbalk, als je de radio eruit hebt klik je er even je (magnetische) antenne op et voila: goede ontvangst en geen zichtbare antennes én poepsimpel… :salut: [/quote]

Ik heb het meestal over de luchtkoelers – en zo ook in deze 😉

Vanaf de 996/Boxster kan je de antenne links naast de rechter-speaker in het dashboard plaatsen … dat is inderdaad op d(i)e balk boven/achter het handschoenenkastje – en onder het (kunststof) dashboard …

hoi
          laat volgende week ook die porsche clasic inbouwen
          tegelijk met ssi uitlaat systeem
          :drink:

@mvermeyl ,bedankt voor je post en info .

Het zou leuk zijn om jezelf even voor te stellen in een nieuwe topic stel jezelf voor .
            Zo weten we een beetje meer over jezelf en je wagen .
            Welkom . :applaus:

Ik heb een 964 C2 Targa en de Porsche Classic autoradio gemonteerd. Past perfect in de uitsparing. GPS ingebouwd met klein touch
              screen. Model past goed in het interieur – aansluiting USB en CD afspelen. Is wel wat prijzig (€ 750). GPS werkt perfekt.
              Afstandbediening bijgeleverd. Ook Bleutooth functie

[quote=”911_NL” post=121799][quote=”Ghost” post=121753]
                De extra antenne blijft binnen in de auto.
                Bij mij hangt ie op het dashboard aan de passagiers kant.[/quote]

:bounce: … onder de hoedenplank is netter – en zelfs makkelijker.

Je hebt alleen een antenne met langere kabel nodig, die voor tussen de 15 en 25 euro op Ebay te scoren is 💡 [/quote]
                Als Ghost zijn 996 bedoelt…
                Net boven het handschoenenkastje zit er een redelijk dikke metalen dwarsbalk, als je de radio eruit hebt klik je er even je (magnetische) antenne op et voila: goede ontvangst en geen zichtbare antennes én poepsimpel… :salut:

Ik heb deze besteld. Over een tijdje zal ik dus kunnen vertellen hoe dit toestel het doet.

[quote=”Ghost” post=121753]
                    Bij mij hangt ie op het dashboard aan de passagiers kant.[/quote]

:bounce: … onder de hoedenplank is netter – en zelfs makkelijker.

Je hebt alleen een antenne met langere kabel nodig, dievoor tussen de 15 en 25 euro op Ebay te scoren is 💡

Voor de meeste Beckers (enkel din) moet je een snelheidspulse aftakken – deze haal je achter de kilometerteller weg ..

Zoals Bully al aan geeft – heb ik er wel wat ervaring mee. verkoop inmiddels (voor Porschisten) de Beckers van de 4700 en 7800 serie weer.

Heb momenteel van beide (weer) 1 op voorraad.

Porsche classic radio navigation system

Verkrijbaar via officieel Porsche dealer, kostprijs +/- 650 euro, heb het enkele weken nog nagevraagd bij Porsche Verellen in Geel.

1_2013-02-18.jpg

2.jpg

[quote=”targa 84″ post=121754]
                        ga ik kijken of ik hem kan kopen
                        [/quote]

Niet teveel voor bieden hoor 😉 in zulke toestellen is nog zeer weinig interesse.
                        Nochtans kosten deze nieuw begin jaren 90 veeeeel franken :happy: dacht wel 60000 😯

hey
                          ga ik nakijken bedankt
                          gr harry :drink:

Harry eerst navragen of de elektronische snelheid puls aanwezig is in uw auto.
                            In een 996 is dit standaard aanwezig in een 84 targa weet ik niet zeker maar dacht van wel, de km teller is toch ook elektrisch.
                            Daar had ik daarstraks even niet aan gedacht.

hoi
                              die jij gevonden hebt is dus het goede type
                              om in mijn oud bakje te plaatsen
                              heb het ook alleen maar nodig voor plezier ritjes
                              ga ik kijken of ik hem kan kopen
                              vr gr harry

Inbouw is hetzelfde als een gewone radio.
                                Bij mij hangt ie op het dashboard aan de passagiers kant.

hoi
                                  deze is wel iets denk ik
                                  kun je die makkelijk inbouwen
                                  en moet er een antenne op auto komen staan
                                  hoe heb jij dat gedaan
                                  alvast bedankt voor de moeite
                                  :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.