navigatiemodule

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen navigatiemodule

• Maker
    Discussie
  • Hallo mannen
    ik ben er voor het eerst reggio west-vlaanderen
    zaterdag mijn tweede porsche aangeschaft 997 c2 facelift
    waar ik nu op zoek naar ben is een navigatie module aangezien er geen navigatie inzit
    mijn vraag is nu is die module het enige wat ik nodig heb ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Mooie ottoo’s.

bedankt rodondo ik neem contact op
        hierbij enkele foto’s :driver:

Attachments:
        • 039.jpg
        • 040.jpg
        • 038.jpg
        • 044.jpg

Ga dan even via GOOGLE hé. JDEC.NL intikken en dan zoeken…. 😕

Anoniem

even aanpikken op dit draadje, ik heb in mijn multivan een RNS 315 en zou graag de telefoon/bluetoothmodule ingeschakeld krijgen. Iemand een idee hoe, wat of waar dit kan?
            Die link van jdec.nl werkt niet..

Welkom en foto’s :lekker: .

Beemer, kijk eens op http://www.jdec.nl. Ben er zelf goed geholpen geweest.

geen probleem zal morgen wat foto’s opplaatsen zit op andere pc nu :driver:

welkom op het forum Beemer, post je dan later ook wat foto’s van je wagens voor ons ? :lekker:

Ben nog op het werk maar post straks even de gegevens. Wacht met de glazen nog even totdat het boeltje werkt hé ! 😉

Rodondo
                        waar en bij wie moet ik dan zijn :drink:

Ikzelf ben, weliswaar voor een PCM 2, goed geholpen inzake update etc. door een Nederlander uit het euh,… alternatieve circuit. 8)

en inderdaad nog een x6 in de garage

ok even voorstellen dan
                              jonge veertiger verzot op porsche uit izegem west-vlaanderen
                              verleden week cayman verkocht om 997 te kopen (in loppem)
                              na contact met rs motors uit ingelmunster blijkt dat in een 997 facelift de module aanwezig is maar dat er een update moet gebeuren en een code moet aangevraagd worden in duitsland
                              groeten aan iedereen :respekt:

Wim

Welkom Beemer, en ik denk dat dit verwijst naar BMW als dagelijkse wagen, maar kan het mis hebben. maar stel je even voor, wel zo leuk als je nieuw op het forum komt met dezelfde passie als ons.
                                En daar bestaat een mooi draadje voor dat (voorstellen) heet. 😉

Ga je voor een originele Porsche module?
                                  Je kan ook een aftermarket overwegen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.