Navtech CD Europe

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Navtech CD Europe

• Maker
    Discussie

• Delens Xavier
    Deelnemer

Goedemorgen,
      Ben op zoek naar CD Europa voor mijn PCM 1 uit Porsche 996 van 2001, ik had een adres van Navtech in Apeldoorn maar mijn brief van 8/6/17 bleef onbeantwoord.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Oost-Vlaanderen (Gent)
        West-Vlaanderen (Knokke)

Het is dus niet gelukt, ik heb het zelf niet gedaan maar door een IT’er laten doen en het is hem niet gelukt, jammer en nogmaals bedankt, have a fine day

ik heb de set DVD’s waarvan “au domaine” een copy kan gemaakt worden maar geen actieve PCM om de werking van de copy direct te testen.
            van welke regio ben je Xavier?

Ik vrees dat je de DVD in een verkeerd formaat hebt gekopieerd. Welk programma gebruikte je? De DVD moet een identieke kopie zijn van het origineel. De bestanden er “gewoon” op zetten heeft geen zin.

Gekopieerd ,ja maar PCM verwerpt de DVD

Is gekopieerd maar zal het zondag op dvd zetten. dank u

en … werkt het met de gebrande CD’s?

wetransfer is klaar! de downloadmail is verstuurd – je transfer blijft 7 dagen beschikbaar

upload is bezig en duurt ong 180 min.
                        graag een tegenbericht bij ontvangst per email :salut:

PCM1__cd2.jpg

als je zelf nog CD-DVD kan branden stuur me dan in PB je mailadres. dan stuur ik je de files via wetransfer of dropbox.

CD 2

welke heb je nodig want het is een driedelige CD reeks:
                              CD1 oostenrijk, belgie, duitsland, luxemburg, nederland, czech republiek, zwitserland
                              CD2 oostenrijk, frankrijk, italie, monaco, portugal, spanje, zwitserland
                              CD3 denemarken, UK, finland, ierland, norwegen, zweden

[quote=”Xavier” post=268196] brief 😀 8/6/17 [/quote]
                                Sorry dat was een binnenkopper.

Verder kan ik U niet helpen.

Home

Die misschien wel.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.