Nazicht airco in limburg?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nazicht airco in limburg?

• Maker
    Discussie
  • Allen,
    Ik ben van plan om mijn airco laten na te kijken.
    Boxster 987 bouwjaar 2006
    Hebben jullie tips bij welke bedrijven in limburg ik hiervoor terecht kan?
    Of het mag ook vlaams brabant zijn of kempen aangezien we in Beringen woonachtig zijn.
    Via een zoektocht op het forum kwam ik bij onderstaande topic uit.
    Airco vullen …
    Maar deze is al een tijdje geleden en voor mij ook niet in de buurt.
    Ervaringen, tips zijn welkom

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”GrPeter post=289374 userid=12061″]@Deepee enig idee waar deze koelgrillen bestelbaar zijn?
      Ziet er mij niet echt complex uit om die zelf te monteren.
       [/quote]
      Ik heb de mijne from scratch gemaakt op basis van een zelfgemaakte kartonnen mal en een stuk mesh car grill gekocht in een lokale autoshop.

mijn grille komt van Zunsport, bekijk anders eens volgende link –> https://www.zunsport.com/en/
        Plaatsing stelt echt niks voor…

Merci voor de tips mannen.

@Deepee
          enig idee waar deze koelgrillen bestelbaar zijn?
          Ziet er mij niet echt complex uit om die zelf te monteren.

Bij de watergekoelde modellen staan vooraan LI en RE de radiator en ACcondenser vlak achter elkaar opgesteld.
            Intussen is geweten dat bij elk onderhoud het nodig is om alle vuil te verwijderen dat via de bumper in, rond, tussen deze beide koelers komt vast te zitten.
            Doet men dit niet, dan zorgen dit zand, peuken, rottende bladeren voor aluminiumrot met lekkage tot gevolg.
            Waarschijnlijk zijn jouw AC condensors lek en aan vervanging toe indien er geen gas onder druk meer op het systeem zit.
            Dus ga niet naar auto5 of een andere generieke AC boer want het is geen kwestie van gewoon het systeem bijvullen en klaar.
            PS koelgrillen (laten) monteren helpt echt wel

ik denk dat het ook bij Dekens kan in Alken

Dossogne Houthalen-Helchteren

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.