Ne Groenen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ne Groenen

• Maker
    Discussie

• Kim
    Deelnemer

Zoals de titel doet vermoeden ben ik een groentje op dit forum.
      Ik ben Kim, 32jaar woonachtig te Laarne en wil op mijn 34e een porsche 911(964) in mijn bezit hebben.
      Ik wil er zoveel mogelijk over leren en lezen, dus ik veronderstel dat ik op de goede weg ben door mij hier te introduceren.

Ik hoop hier zeker ook projecten te volgen a la Gette zijne 964(das zowat mijn dreamcar) en andere oldtimers.

Kortom, ik streef naar een eigen porsche(liefst zo snel mogelijk).

Groeten

Kim Lely

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • ken

welkom hier op het forum en succes met je zoektocht naar de 964!!!
        zoals ze al eerder meegedeeld hebben, wacht niet te lang meer want de prijzen blijven maar stijgen…

hou ons op de hoogte

Welkom op het *porsche forum. :drink: Succes bij het zoeken.

XXX

Welkom en succes met de zoektocht :relaxman:

Kim

Bedankt voor het warme onthaal iedereen.
              Wat mij ook wel aanspreekt is een 928 gts van max1992. Dan heb ik twee jaar de tijd om de auto op punt te zetten en te testen op de trackdays voordat ik mijn O-plaat kan aanvragen 😉
              Natuurlijk blijft de 964 “het doel”.
              Ik ben enkel geïnteresseerd in wagens met manuele bak.

Greetz

Welkom Kim.
                Veel succes met je zoektocht.
                Ik woon in Oostakker, ook niet ver van elkaar 😉

Welkom Lely.
                  Als je het geld hebt zou ik niet te lang wachten want ze zullen zeker in prijs stijgen. In ieder geval succes met je zoektocht!

PDS

[quote=”vankerchove” post=194891]welkom, en succes met het vinden naar een goede en betaalbare 964 :lol:[/quote]

Inderdaad welkom 😆

Je bent volgens mij wel nr 25 hier op het forum die een 964 zoekt ….

Dus inderdaad best niet te lang wachten mocht je al reeds in de mogelijkheid zijn :think:

Welkom Lely , hopelijk ontmoeten we elkaar eens . Ik ben namelijk van Massemen dus in de buurt . En ik bezit al een 964 ,goed uitkijken bij aanschaf van een *porsche en niet te snel je hart volgen !

Welkom en succes!! :first:

Met enige angst dit topic toch maar open geklikt. Nu ik kan vaststelen dat het niet de introductie blijkt te zijn van Mieke “ik pak de boem boemfiets” Vogels kan ik met een gerust geweten zeggen…
                          Van harte welkom en succes met de zoektocht.

welkom, en succes met het vinden naar een goede en betaalbare 964 😆

Niet wachten tot je 34ste ! De prijs stijgt met de dag 😉

Welkom! Laarne daar heb ik ook nog gewoond. Er rijdt daar soms een mooie 912 rond, echt een plaatje. Succes met je zoektocht.

Welkom Lely op dit Porsche forum!!
                                  Hier is de perfecte plaats om meer te weten te komen over je lievelings Porsche.
                                  Sinds verleden jaar rijd ik ook 964 , een aangename verslaving.
                                  Hou er echter rekening mee dat de jongste wagens al snel 20 jaar oud zijn!
                                  Als je geen perfect exemplaar kan vinden hou dan rekening met achterstallig onderhoud en voorzie dan ook budget daarvoor.
                                  Ik heb mijn Porsche voor ne schappelijke prijs gekocht maar ben toch wat geld kwijt voor in orde te zetten.
                                  Kijk eerst of de wagen in bezit is van onderhouds facturen en boekje, laat je niet afschrikken door ‘veel kilometers’ en neem indien mogelijk iemand mee die op de hoogte is van Porsche.
                                  (Porsche kan nl wat kilometers aan!).
                                  Groeten Floere.

Wim

Welkom op het forum, en succes met je droom waar te maken. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.