Neal’s Dream 22 juni 2008

Home Forum Porsche Uitstappen Neal’s Dream 22 juni 2008

• Maker
    Discussie

• Yana
    Deelnemer

Lieve mensen

Zoals beloofd gingen we jullie op de hoogte houden ivm ons Nealtje wel het is zover..

22 juni 2008 hebben ze Neal’s Dream genoemd. Jullie kunnen dit bekijken http://www.nealsdream.be

Jullie kunnen je inschrijven via de site mochten jullie kunnen deelnemen.
      Zodat we er met zn alle een zeer speciale dag van kunnen maken voor onze kapoen.

Het is zowel zeer speciaal voor Neal maar, vooral voor zn papa. Hij wilt dit namelijk nog waar maken voor zn zoontje.

Alvast bedankt aan jullie allen

Yana (vd Wingmen)

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • De Porschisten club zal zeker van de partij zijn.

[quote=”redsc”:3mp8slh9]redsc zal deze afspraak zeker nie missen !!! 😛 [/quote]

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!!!!!!!!! 😛

redsc zal deze afspraak zeker nie missen !!! 😛

ja wij gaan zeker komen met de club
              en van deze keer ga ik er ook bij zijn hoor 😆

Heeey lieve mensen allemaal,

Vind het dus enorm lief dat jullie allemaal alvast proberen van te komen. Mochten jullie meer zekerheid hebben mogen jullie je altijd gerust inschrijven op de site. Je vind daar trouwens vanalle gegevens voor en over die dag.

Dikke zoenen van me aan jullie allemaal

Yana

ik ga er deze keer zeker proberen bij te zijn, alleen is het voor mij nu nog wat vroeg , ik geef niet graag mijn woord als ik het niet kan houden , vandaar. maar ik zal er alles aan doen om het te halen.

Voila, ingeschreven en genoteerd in agenda!
                    Moet lukken!

Spijtig, 2 maanden te vroeg, ahd er graag bij willen zijn 🙂

ja ik ook…ga proberen om erbij te zijn!

Idd nog ver weg maar gaan zeker proberen.

Gaan dat zeker doen, jullie kunnen je alvast inschrijven op de site dan is er voor de familie toch al meer zekerheid 😛

Dikke zoenen XXX

Wim

Is nog ver weg, maar proberen erbij te zijn.

Mooi initiatief, we gaan zeker proberen aanwezig te zijn.

Zeker en vast niet vergeten dit af en toe eens terug onder de aandacht te brengen, 22 juni is nog een hele tijd in de toekomst.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.