Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

Home Forum Porsche Uitstappen Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

• Maker
    Discussie
  • NEAL’S DREAM – MUSTANG meets PORSCHE

Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
    We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
    We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!

Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage
    (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.

De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
    Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
    We rekenen op minimum 500 auto’s en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.

Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
    in onze toch wel hectische samenleving.

Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
    Kijk even op http://www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.

Inschrijven kan je via walter.symons@telenet.be
    of op http://www.nealsdream.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
    • Net terug van verlof en ook de reden dat wij er niet bij konden zijn.

Dat het al een jaar geleden is dat we met Nealtje erbij de rit gedaan hebben…

In ieder geval een mooie manier om dat ventje in ieders herinnering te houden.
      Bij herhaling zijn we er zeker bij!

Schitterende reacties en dito foto’s.
        Wij hadden er graag bij geweest (al was het maar om iedereen van hier nog eens te zien) doch het was werkendag (en strontdruk) .
        Hopelijk een volgenbd keertje

hmmm , een rode 356 , da begint er al goed op te trekken !

heb hier anders nog rode 356 en 911T staan 😆

Ja dat der nog is bij , dus “no way” 8)

[quote=”993S”:2wptlgk0]Sorry Seta, heb net een mooie targa gekocht dus ben voorzien in een open auto.[/quote]

en Seta die van u is géén rode 😈 😉

Sorry Seta, heb net een mooie targa gekocht dus ben voorzien in een open auto.

Het was een zeer mooi ritje, ik ben van de streek en was in die kleine straatjes (buiten één) nog nooit geweest 😛

Hopelijk zijn de volgende keer de kindjes minder misselijk van de zon (medicijnen combinatie) zodat er nog meer kunnen meerijden.
                    Ik had SidewindR als passagier maar dat viel ook goed mee 😉 + handig een cameraman aan boord 8)

Wat is dat toch met Denis zijne Turbo en vrouwen, eerst Yana en nu Audiotronics zijn vrouwtje…
                    993S: Geen zin om de turbo te wisselen tegen een prachtige cabrio 😉

Ik heb al veel spijt dat ik hier op de bouw moest werken 😥

Het was een hele toffe dag. Compleet anders dan die “tuningmeetings” die ik regelmatig (moet) doen. Fantastisch geregeld, bij mijn weten alles vlekkeloos verlopen. In de namiddag is mijn vrouw met zoon en dochter nog langs geweest en mijn dochter heeft nog massa’s foto’s genomen (met haar speelgoedkodakje). Bij die twee kwam maar één woord uit “PORSCHE”. En zelfs mijn vrouw was te vinden voor de 997 modellen (turbo van de Dennis viel in haar smaak 😉 )

Voor herhaling vatbaar maar dan schrijf ik me ook in voor de rondrit. Dit leek me echt speciaal om eens mee te doen.
                        PROFICIAT aan de organisatie ❗ ❗ ❗

Enige nadeel : knalrood verbrand 😆

Hoi hoi,

Zeer mooi filmpje!!! Tof van het ook eens uit jullie ‘rit’ te bekijken 😆

Groetjes,

Yana

Het was een mooie dag.

Olav heeft inderdaad heel wat fotos kunnen nemen, mijn zijn wat minder http://setakira-993.magix.net/

Maar ik heb wel snel nog een filmpje in elkaar gestoken gisterenavond:

Neals Dream filmpje (10min, 50MB)

amai , veel foto’s !! knap !!! ik wist, toen ik je zag toekomen, dat ik mijn camera in de auto mocht laten.
                              mensen die er niet waren kunnen alles bijna zelf beleven aan de hand van je foto’s.

Zoals beloofd zijn HIER<-- mijn fototjes te vinden!

Enjoy 😉

[quote=”mark986″:2pb1uz1f]was idd super, ik had mss beter een helmke opgezet, mijn bolleke zag s’avond meer dan goed rood.[/quote]

Same here. Waren niet voorzien op zo’n schitterend weer, en zien nu een beetje 😳 . Komt er natuurlijk van als je altijd met het dakje open rijdt, maar was anders niet te houden. Zo puffen …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.