Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

Home Forum Porsche Uitstappen Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

• Maker
    Discussie
  • NEAL’S DREAM – MUSTANG meets PORSCHE

Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
    We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
    We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!

Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage
    (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.

De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
    Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
    We rekenen op minimum 500 auto’s en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.

Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
    in onze toch wel hectische samenleving.

Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
    Kijk even op http://www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.

Inschrijven kan je via walter.symons@telenet.be
    of op http://www.nealsdream.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
    • hihihi,

Jah denk dat het voor ons mensen op de moto idd soms heel warm was. Maar, ze doen dat met VEEL plezier. Zeker als het voor zo’n schatten van mensen als jullie gaat!

En we weten allemaal goed genoeg waarvoor we dat warme weer getrotseerd hebben 😆 😉

Groetjes,

Yana

Anoniem

was idd super, ik had mss beter een helmke opgezet, mijn bolleke zag s’avond meer dan goed rood.

@Yana

Chapeau voor de Wingmen trouwens, het was heel goed georganiseerd, prachtige rit ook en superprofessioneel begeleid.
          Alleen was de zon (of de helm) er teveel aan voor jullie vrees ik, moet bij momenten gloeiend heet geweest zijn. 😉

[quote=”mcklusky”:32n81p40]Had er verdomme graag bijgeweest, helaas ook al een weekje ziek en vooral thuis gezeten. (…)[/quote]

Da’s minder Dave!
            Hopelijk nu aan de beterhand, want ik verwacht je te zien in Stevoort volgende zondag 🙂
            Was inderdaad super georganiseerd, was zelf mijn camera vergeten, maar fotografen genoeg, er zal nog wel gepost worden.

Maar ik heb nog een troostprijs voor je. Bij de veiling voor het goede doel had ik blijkbaar op 2 dezelfde Porsche schaalmodellekes zitten bieden 8)

Hallo lieve schatten van mensen allemaal,

Nogmaals hartelijk dank voor jullie talrijke opkomst. We zaten zo aan een klein 400tal auto’s 😆 (niet slecht voor een 1ste keer hé hihih)

Heb jullie spijtig genoeg niet allemaal persoonlijk kunnen bedanken want waren volop bezig met de extra voorbereiding voor de rondrit.

(meeste hebben me wel zien staan fluiten (naar het verkeer weliswaar) 🙂

Onze Wingmen zijn heel trots op jullie. Ze en tal van alle organisatoren omschrijven jullie echt als mensen met een gouden hart. Hoop echt dat we elkaar allemaal ZEKER volgend jaar weer terug zien.

Nog beter en hopelijk terug zo’n mooi weer met meer kindjes 8)

Alvast mega veel bedankingen van ons Wingmen uit. (onze foto’s gaan ook verschijnen int kort op http://www.thewingmen.be )

Groetjes en nogmaals bedankt aan iedereen!!!

Yana

Prachtig weer, prachtige organisatie, leuke mensen, echt super!

Ik hoop dat de kindjes er evenveel van genoten hebben!

En Seta, ng eens thx voor de rit hè 😉

Fototjes volgen ng wel ❗

Had er verdomme graag bijgeweest, helaas ook al een weekje ziek en vooral thuis gezeten. Zo te zien en te horen was het wel een prachtorganisatie !

Proficiat aan de organistie en een mooie opkomst, goede sfeer zeker met het zonnetje dat ook van de partij was.

Tof om nu ook eens gezichten te kunnen kleven op de andere Forrummers (BC 911,Maddict, Mark986 en Dirk Boxer) het treintje vanuit Wommelgem en anderen terplaatse.

Ik probeer in elk geval ook enkele foto’s te posten.

Hopelijk tot op een volgende … 😉

Eric

.
                      [b]Porsche meets Mustang in Aarschot
                      op 22 juni
                      40 Stuks in’t groot …[/b]

[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_aarschot.htm:1uft6e6a]
                      .

@BC911
                        Dankjewel voor de mooie foto!
                        Ik had mijn best gedaan met boenen, maar dat seventies sienna is nog nooit zo mooi op de gevoelige plaat gelegd 😉 )

Was een fijne dag, leuk jullie allemaal ontmoet te hebben!
                        Matt

Ook net terug van Aarschot. Hier enkele foto’s van P-tjes van leden van het forum. Super weertje en leuk ritje in de omgeving gemaakt. Misschien een beetje spijtig dat niet iedereen mee mocht rijden. Zou natuurlijk ook niet eenvoudig zijn om dat allemaal praktisch te regelen. Wij hebben ons in ieder geval geamuseerd, en een aantal forumleden leren kennen. Altijd leuk als een naam een gezicht krijgt.

prachtige meeting, porsches in overvloed, mustangs waren der niet zoveel

eindelijk enkele forumrakkers tegen het lijf gelopen,wss meer dan ik vermoed, de Knoet en Audiotronics die kende we al, 993S en Setakira, leuk jullie te ontmoeten en graag tot de volgende
                            ‘t is altijd tof te weten welk gezicht er achter welke wagen schuilgaat

Grtz Geert 😉

Ondertussen ben ik terug. Was de eerste maal dat ik naar zo een samenkomst ging, heb daar verscheidene PF stickers gezien, en ook veel bekende Peekes van hier op het forum. Ik vind dat de organisatoren een pluim verdienen, was zeer goed georganiseerd en hoop dat ik er volgend jaar er terug bij mag zijn. ‘k heb ook wat fotokes zal proberen in de loop van de volgende een paar van te posten.

Him en her waren er ook bij 😆

Ben er ook in Wommelgem tegen 11u

OK, ben er tegen 11u, kant fruitwinkel.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.