Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

Home Forum Porsche Uitstappen Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

• Maker
    Discussie
  • NEAL’S DREAM – MUSTANG meets PORSCHE

Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
    We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
    We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!

Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage
    (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.

De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
    Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
    We rekenen op minimum 500 auto’s en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.

Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
    in onze toch wel hectische samenleving.

Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
    Kijk even op http://www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.

Inschrijven kan je via walter.symons@telenet.be
    of op http://www.nealsdream.be

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
    • @ Boxer : ik zal er zijn.
      😀
      Eric

@BC911 en eric63: Prima, laten we dan afspreken tegen 11u aan het ronde punt in Wommelgem (kant v/d fruithal) om daarna op een rustig tempo naar Aarschot te bollen.

Tot morgen !

[quote=”Audiotronics”:2db8mgpz][quote=”alex”:2db8mgpz]Iemand die vertrekt of passeert regio Heist op den berg?

Let me now.[/quote]

Ik dacht tegen 11 uur te vetrekken vanuit Heist o/d Berg aan de rotonde van fabiola (baan Lier-Heist o/d Berg – Aarschot).

Als er nog liefhebbers zijn die daar passeren?[/quote]

Ok ik kom langs daar reken een file pauze in…. 😉

@Boxer en BC911 : Als je het goed vind zal ik ten laatste ook om 11.00h in Wommelgem zijn ❓

Eric

Boxer om hoe laat ben je in Wommelgem, dan kom ik ook naar daar en rijd ik rustig mee binnendoor langs Lier. Kunnen we eventueel de mensen in Heist op den Berg oppikken. 11u of iets vroeger? Als ik morgenvroeg hier niets meer lees ben ik er tegen 11u.

Momenteel geven ze alleen niet zo’n goed weer voor morgen ochtend 🙁

[quote=”alex”:2urcvgor]Iemand die vertrekt of passeert regio Heist op den berg?

Let me now.[/quote]

Ik dacht tegen 11 uur te vetrekken vanuit Heist o/d Berg aan de rotonde van fabiola (baan Lier-Heist o/d Berg – Aarschot).

Als er nog liefhebbers zijn die daar passeren?

Ik heb me, ter elfder ure, ook ingeschreven voor de get-together van morgen.

In tegenstelling tot anderen die via de autosnelweg rijden, rijd ik op mijn gemakske vanuit Schoten, richting Lier via Heist o/d Berg naar Aarschot.

Ik passeer langs het ronde punt in Wommelgem. Diegenen die de “trage” route verkiezen en ook vanuit het Antwerpse komen, die mogen altijd aanpikken.

Tot morgen….

Iemand die vertrekt of passeert regio Heist op den berg?

Let me now.

[quote=”BC911″:wiji7lm0]Voor mij is 11u OK in Wommelgem, mag ook vroeger zijn als we willen aansluiten bij het treintje dat van Mol komt. Veronderstel dat die langs Westerlo komen, dan kunnen we daar aan de afrit wachten op hen? Kunnen ook ineens daar ergens afspreken? Langs welke afrit van de E313 komen de mensen die van Mol komen?[/quote]

Vroeger is voor mij O.K.

Is 10.15h haalbaar op de parking (fruithal) aan het rondpunt van Wommelgem ❓

Eric

Misschien dat de mensen die uit de richting van Antwerpen aan de Buga garage afspreken, zodat we aan kunnen sluiten op het treintje uit Mol.

Om 11u daar dan afspreken? Afslag 23, Geel (watertoren als ik me niet vergis) en dan even de autostrade oversteken tot aan de Buga garage. Vermoed dat we daar wel ergens kunnen parkeren.

Langs welke afrit van de E313 komen de mensen die van Mol komen?

normaal gezien komen die langs de ring van geel en zo via buga de snelweg over richting westerlo

PT

Ah ja, en haal de sponskes en zeemvellekes maar boven zodat we er allemaal even mooi staan te pronken !!

PT

Met hoeveel porschisten zijn we momenteel al die samenkomen aan de Alma in Mol? ‘t Zal weer een prachtig zicht zijn om deze beauties te zien passeren 😯 .
                              Ik kijk er in ieder geval naar uit om eens een gezicht op een nickname te plakken. Volgens de laatste berichten zijn de weergoden ons gunstig gezind.

Voor mij is 11u OK in Wommelgem, mag ook vroeger zijn als we willen aansluiten bij het treintje dat van Mol komt. Veronderstel dat die langs Westerlo komen, dan kunnen we daar aan de afrit wachten op hen? Kunnen ook ineens daar ergens afspreken? Langs welke afrit van de E313 komen de mensen die van Mol komen?

@ eric63, 11u in wommelgem zal net niet lukken voor mij, mijn vrouw moet tot elf uur werken dus ik kan pas aanzetten hier in Temse om 11u20 dus ik zie iedereen ginder wel , hou maar een mooi plekje voor mij vrij 😆

grtz Geert 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.