Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

Home Forum Porsche Uitstappen Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

• Maker
    Discussie
  • NEAL’S DREAM – MUSTANG meets PORSCHE

Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
    We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
    We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!

Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage
    (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.

De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
    Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
    We rekenen op minimum 500 auto’s en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.

Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
    in onze toch wel hectische samenleving.

Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
    Kijk even op http://www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.

Inschrijven kan je via walter.symons@telenet.be
    of op http://www.nealsdream.be

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
  • WB

@Johan: als ik kan (zaterdag zware dag…….) en als het voor u goed is vertrek ik zondag misschien mee vanuit Mol.

Ik kan tegen 11u20 vertrekken in Temse dus rond 11u45 kan ik aan het rond punt in wommelgem zijn

Als der zijn die daar willen samenkomen dan houden we daar een tussenstop hé 😉

Grtz Geert 😉

Zijn er liefhebbers om samen vanuit de omgeving van het Antwerpse (of Lier) samen te rijden ❓ BC911 ❓ Marc986 ❓ , …
          Kwestie om op voorhand eens kennis te maken met andere Forumgetrouwen.
          Eric

wij vertrekken aan de alma in mol om 11 uur met 6 porsche

@ snoer 964, vergeleken met jou probleem is het mijne natuurlijk te verwaarlozen, , hopelijk komt alles toch snel op zijn pootjes terecht en kan je weer met je wagen de baan op hé

hopelijk tot volgende zondag, mss met de vrouw als bestuurder 😆
              indien niet veel succes toegewenst met een dikke opkomst 8)

grtzz Geert 😉

Het voertuig word in zelfbewarend beslag gehouden , Inderdaad dat (geluk 😈 ) heb ik nog maar inderdaad hoe lang zal hij zo blijven staan (nooit goed voor een wagen )Ik hoop dat mijn advocaat maandag nog iets kan regelen met de prokureur.Bedankt voor de reactie
                groetjes

PT

Mijn opmerking voor ‘snoer’ is hier uiteraard niet van toepassing in de topic van Nealtje, maar probeer je voertuig thuis te houden in zelfbewarend beslag. Indien je voertuig bij de GP gestald wordt, gaat het je geld kosten en je wil echt niet weten in welke staat je hem binnen x aantal jaren terug krijgt. Mijn C2’tje heeft er slechts één maand gestaan en ik stond bijna met tranen in de ogen toen ik hem ging ophalen ! Een pak stof erop, deuren en kofferdeksel niet goed gesloten, platte batterij, binnenbekleding losgehaald,…

Wat het samenkomen betreft, zijn er mensen van het forum die van de regio Mol – Geel zijn ? Het rond punt in Wommelgem is voor mij een serieuse omweg.

groeten

Heb ook een probleem ,normaal komen ze maandag mijn P in beslag nemen (is ook een ex PSO wagen en dus ook een gestolen voertuig 👿 )Ik heb er sinds de vaststelling begin maart tot nu mogen blijven mee rond toeren en nu beslist de procureur om hem toch vast te zetten .Dat is schit want nu het zomer word keek ik er al naar uit om de weekends te toeren .Maandag gaat mijn advocaat nog proberen te verhinderen dat mijn P in beslag word genomen .Maar ik zie het weekend toch wel somber in ,Alle ik zal in ieder geval zondag nog eens stevig met de P gas geven.We zien wel hoe we op de volgende treffens aankomen . 😥

jammer genoeg zal mijn aanwezigheid afhangen van het vinden van een chaffeur daar den arm der wet het nodig heeft gevonden mijn rijbewijs in te trekken tot en met de 24 juni 👿 😥

grtz Geert 😉

Kom waarschijnlijk ook af. Wil gerust ook wel ergens afspreken om samen naar ginder te rijden. Kom vanuit het noorden van Antwerpen (Ekeren). Misschien parking rondpunt van Wommelgem, of iets dichter naar Aarschot toe ??? Laat maar iets weten.

Bert

[quote=”mark986″:1p4wffq2]genoteerd in de agenda en ingeschreven op de site.
                          mss met al de mensen van het forum op een parking afspreken dat we samen kunnen toekomen.[/quote]

Ik heb me ondertussen ook ingeschreven.

Inderdaad, ergens centraal afspreken lijkt me een goed voorstel Marc.
                          Ik kom eveneens van Antwerpen (Kapellen). Altijd leuker van samen aan te komen.
                          Voorstel ?

Eric

Anoniem

genoteerd in de agenda en ingeschreven op de site.
                            mss met al de mensen van het forum op een parking afspreken dat we samen kunnen toekomen.

Wim

Ik helaas niet. 😥 vorige keer een mooie wens van Nealtje, en hoop dat het elk jaar herhaald mag worden. 💡

Ik kom ook 😉

145 inschrijvingen !!!
                                  zal nog oplopen
                                  tot binnenkort !!!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.