Neen tegen de hoge brandstofprijzen

Home Forum Zeverhoekje Neen tegen de hoge brandstofprijzen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • [quote=”911-lover” post=108468]
      Ik vrees dat voor de blokkade mogelijk is er een hoop Politiediensten gaan staan die toevallig alle toekomende verkeer onderwerpt aan grondige controles .[/quote]

Als frequent deelnemer aan de Brusselse Tunnel Challenge moet jij toch weten dat de politie je (ons) met rust laat als het om ‘n goed doel gaat :sarcastisch

[quote=”Porsche911lover” post=108402][quote=”JMS” post=108388]Bekijk het positief, hoe duurder de brandstofprijzen, hoe meer plek op de weg ;)[/quote]

Da’s een goei zi, zo had k nog ni bekeken !! :respect2:[/quote]

Dan ik voor het dubbele van de prijs van nu.
        Als er dan de helft van de auto’s op de baan zijn kan ik misschien eens echt rijden in plaats van aan te schuiven. Hier in de streek is het van de ene file in de andere de laatste weken 🙁

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Ik vrees dat voor de blokkade mogelijk is er een hoop Politiediensten gaan staan die toevallig alle toekomende verkeer onderwerpt aan grondige controles .

[quote=”Jolien Bervoets” post=108463]
            Zelf had ik in gedachte om met een hoop wagens de Wetstraat te gaan blokkeren. [/quote]

… da’s toch bijna standaard: ‘n geblokkeerde Wetstraat :sarcastisch

Iedereen mag hier gerust een reactie achterlaten met een suggestie ivm een betoging ofzo.
              Er wordt veel gesproken van bv. een dag niet te gaan tanken. Maar zelf vind ik dat geen nut hebben. Wat ze op een dag aan inkomsten mislopen, zullen ze dag erna wel ontvangen.
              Zelf had ik in gedachte om met een hoop wagens de Wetstraat te gaan blokkeren. Maar als iemand een beter idee heeft, laat het dan gerust hier achter!

Ik raak in de week ook geen druppel aan. :drink:

Die belachelijke acties oml op een bepaalde dag niet te gaan tanken raken ook kant noch wal .
                  Dan gaan ze de dag ervoor of erna tanken waardoor er voor de inkomsten van de staat , olieboeren etc niets verandert .
                  Omzetten worden niet per dag bekeken , maar per maand/kwartaal/jaar .

Mijn huidige daily verbruikt de helft van die van 10 jaar geleden. De brandstof / liter kost het dubbele. Zelfde aantal PK’s en pakken meer koppel en 1000 cc minder. Resultaat: 😉

Die dekselse P. speelt het spelletje niet mee ! :sarcastisch

Maar nog niets van ondervonden ,de verkeers drukte stijg even snel als de brandstof prijzen 😥

[quote=”JMS” post=108388]Bekijk het positief, hoe duurder de brandstofprijzen, hoe meer plek op de weg ;)[/quote]

Da’s een goei zi, zo had k nog ni bekeken !! :respect2:

[quote=”Maarten R” post=108338]Klagen over dure benzine en flitsboetes, maar tegelijkertijd met een Porsche rijden vind ik eigenlijk wel grappig.

‘t is nu eenmaal een dure hobby, maar wel een plezante 8)[/quote]

Ni echt klagen zelle : de staat “belooft”, maar de termen : ingrijpen, doelgericht handelen, problemen oplossen…zijn wereldvreemde termen.
                          Voor de boetes : volledig akkoord maar het is toch zo gemakkelijk om rond 21u30 iemand te flitsen tegen 57km/u in the middle of f****ng nowhere, waar bovendien geen enkel gevaar is, ook al rij je er 80km/u. Dit is mensenkloterij meer niet. Met 50euro kun je 29 literkes benzine kopen,…

JMS

Bekijk het positief, hoe duurder de brandstofprijzen, hoe meer plek op de weg 😉

Klagen over dure benzine en flitsboetes, maar tegelijkertijd met een Porsche rijden vind ik eigenlijk wel grappig.

‘t is nu eenmaal een dure hobby, maar wel een plezante 8)

Coyote is de max, nieuwe ios6 iphone app is ook heel goed! Ik ben een early adopter 🙂

Enkel als de vraag naar brandstof daalt kan de prijs nog gaan zakken en dat zie ik niet meer gebeuren. Elke dag komen er nog auto’s bij op dit moment zeker in China.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.