Neen tegen de hoge brandstofprijzen

Home Forum Zeverhoekje Neen tegen de hoge brandstofprijzen

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Acties zullen inderdaad niks tot weinig helpen … en ik probeer me er niet (meer) aan te storen.

Bedenk me gewoon telkens weer dat toen de benzine de 2 Hollandsche Guldens (Florijnen) oversteeg (en dus gewoon 1 euro de liter was), m’n salaris ook maar een mini-stukje van m’n huidige salaris was …

Alles (gelukkig) nog (niet) in verhouding :sarcastisch

[quote=”RODONDO” post=108309]ik collectioneer parkeerboetes en snelheidsovertredingen. Dus ik deel uw kolère (vanuit Aalst !!!) Anyway : good luck[/quote]

Geen Coyote ?[/quote]

Wel dat overweeg nu te kopen !! zal op de den duur zn geld wel opbrengen 👿

ik collectioneer parkeerboetes en snelheidsovertredingen. Dus ik deel uw kolère (vanuit Aalst !!!) Anyway : good luck[/quote]

Geen Coyote ?

[quote=”RS” post=108287][quote=”Porsche911lover” post=108196] Persoonlijk droom ik ervan om met mn SC naar t werk te rijden…Ik mag er niet aan denken om hem voor mn werk ( te Brussel) te parkeren, kweet gewoon niet wat er om 17u nog van zou overblijven.[/quote]

Nu al een paar dagen ah werk in het kantoorgebouw Zenith te Brussel ah Noordstation, breek mijne bek niet open!!!!!!

Dan vandaag tijdens mijn zoeken naar het juiste huisnummer in de Tervurenlaan van onze ‘Blauwe vrienden (man + vrouwelijke) een ongelofelijke uitbrander gekregen omdat ik tijdens een maneuver hen wilde doorlaten en met 2 wielen op het zebrapad stond!!!
            Eens goed mijn gedacht gezegd 👿
            Mannekes, mannekes 👿 👿 👿 👿

Sorry andere discussie en of topic, weet het maar na een paar dagen Brussel komt de woede in mij vanzelf naar boven… :oops:[/quote]

Voila zi, nu hebt g t ns luid kunne roepen : maarrrr : onze blauwe gekostumeerden zijn ook mn vrienden niet, ik collectioneer parkeerboetes en snelheidsovertredingen. Dus ik deel uw kolère (vanuit Aalst !!!) Anyway : good luck

[quote=”Porsche911lover” post=108196] Persoonlijk droom ik ervan om met mn SC naar t werk te rijden…Ik mag er niet aan denken om hem voor mn werk ( te Brussel) te parkeren, kweet gewoon niet wat er om 17u nog van zou overblijven.[/quote]

Nu al een paar dagen ah werk in het kantoorgebouw Zenith te Brussel ah Noordstation, breek mijne bek niet open!!!!!!

Dan vandaag tijdens mijn zoeken naar het juiste huisnummer in de Tervurenlaan van onze ‘Blauwe vrienden (man + vrouwelijke) een ongelofelijke uitbrander gekregen omdat ik tijdens een maneuver hen wilde doorlaten en met 2 wielen op het zebrapad stond!!!
              Eens goed mijn gedacht gezegd 👿
              Mannekes, mannekes 👿 👿 👿 👿

Sorry andere discussie en of topic, weet het maar na een paar dagen Brussel komt de woede in mij vanzelf naar boven… 😳

Ik vrees ook dat we r weinig aan kunnen doen : loze beloftes hoor ik al tientallen jaren. Of het nu gaat om integratie, veiligheid of brandstofprijzen. De regering heeft er geen baat bij de prijzen te doen zakken : hoe duurder de marktprijs hoe meer accijnzen de staatskas invloeien. De belg gebruikt zn wagen toch, veelal uit noodzaak, dus…Onze politici hebben tientallen jaren geld verneukt (zij noemen dit goed bestuur, of economische tegenvallers of…) en de huidige generatie betaalt er een dure prijs voor. En dan eist men nog dat wij MOETEN gaan stemmen. Schoon systeem. Persoonlijk droom ik ervan om met mn SC naar t werk te rijden…Ik mag er niet aan denken om hem voor mn werk ( te Brussel) te parkeren, kweet gewoon niet wat er om 17u nog van zou overblijven.

Ik vrees dat alle Facebook pagina’s of andere acties ten spijt er niet veel aan te verhelpen is.
                  Men heeft geld nodig zoveel is duidelijk en, we gaan er weinig aan kunnen veranderen.

Dan spreken we nog niet over onze rijtaks, alhoewel Porsche op goede weg is. Ik heb een vriend die een nieuwe 911 S heeft gekocht en die heeft 1400 euro BIV betaald. 😀

Kafka in België: voor wagens ingeschreven in Vlaanderen wordt de belasting op inverkeerstelling berekend volgens een nieuwe berekeningsmethode die rekening houdt met diverse milieukenmerken van het voertuig, waaronder CO2-uitstoot enz., voor wagens die worden ingeschreven in Wallonië of Brussel wordt de belasting op inverkeerstelling bepaald op basis van het fiscaal vermogen.
                  Porsche BIV in Wallonie duurder dan Vlaanderen 🙄

Voor diegene die graag goedkoop tanken, Dubai gratis, USA 0,794 € p/ltr 😉

[quote=”Jolien Bervoets” post=108188]We betalen al genoeg. Tijd om in actie te schieten!
                    Het hangt nu van ons af. Politiekers doen altijd loze beloftes.
                    Straks wordt autorijden onbetaalbaar voor de gewone man.
                    http://www.facebook.com/pages/Neen-tegen-de-hoge-brandstofprijzen/107548252733900
                    Wordt lid van deze Facebook pagina, laat er een reactie achter met eventuele suggesties om dit te stoppen.[/quote]

Ik heb nog rondgereden met de “citroen op 4 wielen” – sticker. Toen vonden we 9 frank schandalig voor één liter diesel ! :happy:
                    En wat hebben we geleerd ……. 🙄

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.