nen verse US 996 cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! nen verse US 996 cabrio

• Maker
    Discussie

• luc

Hallo iedereen, ik ben luke 46j en kom uit Bilzen. Ik heb jaren op intruder M1800R en Toyota MR forums gezeten en er zeer veel opgestoken, en dus nu eindelijk op het Porsche forum waar ik hopelijk ook weer veel ga bijleren. Ik net een 996 gekocht met een US certificate en wat kleine blikschade. Moet nu wel de homologatielijdensweg ondergaan, en dan hoop ik dat de zomer niet voorbij is voordat ik kan genieten van m’n nieuwe aanwinst. ondertussen kan ik wel het forum wat leren kennen.
      Mvg
      Luke

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Ook van hieruit welkom geheten .
        En zoals ik lees heb je de wagen al .
        Fotootjes van de huidige toestand zien we ook graag verschijnen .
        Wij zijn dol op fotootjes :engeltje:

Welkom, foto’s posten als hij klaar is hé 😉

Welkom!

Misschien zou het interessant zijn om het forum op de hoogte te houden van uw homologatiestappen… (tenzij dit topic al bestaat natuurlijk). Alvast succes

PB

welkom hier :drink:

Welkom op het forum ! Zet vaart achter de homologatie. Ikzelf heb afgelopen vrijdag de hardtop opgeborgen en kan je vertellen dat de 996 cabrio geweldig is, ook met de kap dicht. Wat een sound ! (wel de uitlaat onder handen laten nemen hé 😉 )

He wat leuk een voormalige MR eigenaar 😎
                    Ik heb er nog een (een ZZW30 spyder) en doe hem voorlopig ook niet weg, cabrio rijden is fantastisch 8)
                    Vandaar je keuze voor de 996 cabrio denk ik?

Heb ook gedacht om een P cabrio (of Boxster) aan te schaffen en de MR weg te doen echter in de MR zit je dieper waardoor je minder last hebt van de wind dan in een Porsche.

Tot a.s. zondag?

Welkom hier en succes met de homologatie :driver:

Van harte welkom hier ,
                        Binnenkort kan je volop genieten :driver:

Welkom Luke,

Zelf ook nog Een MR gehad. :respect2:
                          Was tot ik Porsche eigenaar werd de beste wagen die ik ooit gehad heb
                          Op dit forum kan je zeker nog tips vinden om de homologatie wat vlotter
                          te laten verlopen.

Veel succes. :drink:

Wim

Welkom op het forum Luke, en succes met de homologatie. 😉
                            En dat je daarna maar mag genieten van je Porsche.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.