Nep boutjes Keskin velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nep boutjes Keskin velgen

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Wie kan me vertellen waar ik aan de plastieken (chroom )nep boutjes kan komen die origineel op de Keskin KT2 cup velgen zitten,Ik heb daar al op verschillende plaatsen achter gevraagd maar zonder succes.Ik heb mijn velgen opgepolierd omdat ze beschadigd waren maar velen van die (sier boutjes ) zijn afgebroken of beschadigd en zou ik willen vervangen .Of heeft er iemand een ander alternatief ? De gaatjes zijn 6,2 mm groot dus ik kan er geen M6 draad in tappen en echte chroom boutjes in steken .Wie kan me helpen aub ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Graag gedaan , daar zijn we voor hé 😉
        Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik 10 jaar in die buisiness zelfstandig ben geweest en zelfs voor kleine dingen als dit mijn klanten serieus behandelde , te hulp stond en bezorgde 8)

:shock:Bedankt voor de linkjes ,ik kan nu wel kiezen !In nederland en belgie hebben ze me aan het lijntje gehouden dat het de moeite was .In alle geval 1000 X dank voor de snelle hulp .

Wat linkjes

Link 1

Link 2

Link 3

Hier zijn er zelfs speciaal voor Keskin velgen bij

KLIKKERDEKLIK

Edit : ze zijn idd 6,4mm

Ik wou er M6 inbusjes in zetten maar dan moet ik er dieper in boren en nieuwe schroefdraad in tappen want de bestaande gaten zijn 6,4mm groot (ik dacht 6,2 )ik zal eens kijken of ik geen M7 boutjes kan vinden in chroom of zo dan tap ik er M7 draad in !Alvast bedankt ,Mochten er nog tips zijn laat maar komen 😆

Metalen inzetten .
                Lukt perfect en ik ken er meerdere die dat gedaan hebben .
                Gewoon in de plaats van de plastieken inschroeven .
                Kan gewoon in edelstaal als verchroomd of verguld per stuk besteld worden .
                Kosten ongeveer 1€ à 1.20€ per stuk .
                Ik meen 25 per velg dus de rekening is snel gemaakt 😉

Wat walsch (nep) is, valsch is, sla dood.

😀 😈 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.