Net 996 4S gekocht … heb wat vraagjes

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Net 996 4S gekocht … heb wat vraagjes

• Maker
    Discussie
  • Hallo!

Ik volg al een hele tijd jullie interessant forum en heb er al heel wat nuttige info gevonden… en gisteren was het dan eindelijk zover… ik ben mijn eerste Porsche gaan afhalen.

Who’s who: ik ben net geen 40 (midlife? 😀 ), huisje, tuintje, kindjes en (knappe :)) madam. Heb een gezonde interesse in wagens maar ben geen “freak”. Heb al wel wat leuke wagens gehad (CRX, BMW 320, BMW 525 Touring,..) maar die Porsche moest er toch eens van komen. Tijdens de week rij ik met een nieuwe A4, de Porsche is voor de fun.

Ik heb nu een paar vraagjes:

Was de prijs wat ok? 33.000€ voor een 4S van mid 2002, interieur perfect nieuw, koetswerk perfect (m’n ouders dachten dat het een nieuwe was!), 56.000km, groot onderhoud gehad op 52.000km, alle opties (open dak, airco, nav, verwarmde elektrische lederen zetels, CD lader, sportuitlaat, exclusive program(overal extra leder en alu afwerking),…

8 jaar geleden is de wagen ingevoerd uit Duisland. Alle handleidingen zijn dus in het Duits. Is er iemand die me de nederlandstalige (of engels) handleiding kan bezorgen in .pdf? Eventueel een scan van jouw handleiding?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • :applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat!
        Eén van de mooiste achterkantjes, vind ik toch.
        Nette prijs en nu genieten maar :driver:

Proficiat met de koop!

Handleidingen kan je gewoon bestellen bij de dealer. Altijd tof om de papieren (Nederlandstalige) handleiding te hebben. Kost geen fortuin 😉

Proficiat Gismo,
            Veel :driver: plezier gewenst.
            ciao,
            Luc

Nen dikke proficiat man !

Zo te lezen de moeite wel, weinig kilometers voor een juiste prijs.

Nu nog fotookes :driver:

De foto’s volgen nog ! Eerst wat kuisen 🙂

Congrats :applaus:

Ik lees hier ook al een geruime tijd mee, en wat me telkens opvalt is dat het hier ook meestal mensen zijn in dezelfde situatie als ik… hardwerkende mensen die een droom waarmaken zodra ze een bepaalde leeftijd hebben. Ik ben 34 en kan nu die droom waarmaken, ik ben zelf ook liefhebber van auto’s, heb 3 BMW’s na elkaar versleten, heb ook huisje tuintje en 2 kindjes en een knappe wederhelft :mrgreen:

Veel rijplezier en post eens wat fotokes 🙂

welkom, zeer goede keuze gemaakt , met die km een koopje gedaan!veel Pplezier!fotos? :driver: :relaxman: :drink:

Congrats! :first:
                      De mooiste en de beste! 😉

Prijs is IMO zeer goed vooral door het lage kilometeraantal.
                      Nu nog pics en misschien tot op één van de rondritten?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.