- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 augustus 2012 om 13:17
Hallo!
Ik volg al een hele tijd jullie interessant forum en heb er al heel wat nuttige info gevonden… en gisteren was het dan eindelijk zover… ik ben mijn eerste Porsche gaan afhalen.
Who’s who: ik ben net geen 40 (midlife? 😀 ), huisje, tuintje, kindjes en (knappe :)) madam. Heb een gezonde interesse in wagens maar ben geen “freak”. Heb al wel wat leuke wagens gehad (CRX, BMW 320, BMW 525 Touring,..) maar die Porsche moest er toch eens van komen. Tijdens de week rij ik met een nieuwe A4, de Porsche is voor de fun.
Ik heb nu een paar vraagjes:
Was de prijs wat ok? 33.000€ voor een 4S van mid 2002, interieur perfect nieuw, koetswerk perfect (m’n ouders dachten dat het een nieuwe was!), 56.000km, groot onderhoud gehad op 52.000km, alle opties (open dak, airco, nav, verwarmde elektrische lederen zetels, CD lader, sportuitlaat, exclusive program(overal extra leder en alu afwerking),…
8 jaar geleden is de wagen ingevoerd uit Duisland. Alle handleidingen zijn dus in het Duits. Is er iemand die me de nederlandstalige (of engels) handleiding kan bezorgen in .pdf? Eventueel een scan van jouw handleiding?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.