net nieuw op de site

Home Forum Stel jezelf even voor ! net nieuw op de site

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Net nieuw op de site, ga morgen m’n eerste Porsche afhalen, een Boxster 987 van 2006 met zo’n 68.000 km op de teller, perfect onderhouden en hopelijk amuseer ik me rot ermee … Is weliswaar als 2de wagen om te gebruiken en wilde toch een cabrio, heb nog een E30 cabrio van ’86 met een 2.5, maar wilde toch iets meer comfortabels om in te rijden en zo beginnen te zoeken op de sites en natuurlijk naar enkele gaan kijken en je weet “boys en toys” en den deze was verkocht …

groeten en een zeer leuke site,

Jurgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Wow dat is echt genieten met dit weer!
      Veel mooie kilometers gewenst en laat die box(st)er maar roffelen! :driver:

Aan allen en speciaal aan de westvlamingen :respekt: bedankt voor de felicitaties, dus vandaag de Boxster afgehaald en wat een lentedag, gewoon super ervaring, de sound v d motor is hemels ….
        Kaal hieronder proberen wat foto’s te posten, is allemaal nieuw voor me
        Allé nog nen goeieavond

Jurgen

image.jpg

image_2014-04-21.jpg

:driver: welkom op deze prachtige site,en vooral succes met de aankoop,rij ze ! *porsche

Chiepe,

Heb ik je dan ergens gepasseerd misschien? Normaal steek ik altijd het handje in de lucht
            als ik een *porsche zie. Maar niet alle *porsche rijders steken het handje naar mij op :what:
            Waar heb je mij gezien dan?
            Volgende keer :drink:

Kom je naar de zomersproetjesrit? Ik zal me straks inschrijven.

Welkom! Je zal er sowieso heeeeeel veel plezier aan beleven.

[quote=”raychem” post=166122]eindelijk nog eens een westvlaming :applaus:
                Veel succes morgen, en post maar rap enkele foto’s van uw nieuw speelgoedje :happydance:[/quote]

We zijn al met drie van W-VL … 🙂 🙂 🙂

PS/ Raychem, zwaai jij nooit als je iemand tegenkomt…? 😈 hihihihiii

welkom and have a nice day today :driver:

Welkom op het *porsche forum. :drink:

cool, have fun!

welkom
                        leuke auto
                        veel plezier en genot
                        :applaus:
                        :drink:

Welkom en proficiat!

Congrats!! :up:

XXX

Welkom Jurgen, veel succes met de *porsche :up:

eindelijk nog eens een westvlaming :applaus:
                                Veel succes morgen, en post maar rap enkele foto’s van uw nieuw speelgoedje :happydance:

:applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.