New concept

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • ASI

nanoFlowcell
      KLIK

Heel geslaagd vind ik dat.  Als daar nog een fatsoenlijke motor inkomt ?  Maar dat zal wel bij dromen blijven vrees ik.  Hybrid of electrisch ?

XXX

Ik vind het netjes, enkel vooraan klaplichten, pas dan heb je een volle verwijzing naar de 928.
          Vandaar jullie comment – vooraan lijkt het op…

J

[quote=”DeePee post=286142″]geslaagde oefening behalve de zijkanten.
            de wielkast verbredingen zijn teveel jaren 80 Strosek-achtig, maak die lijnen meer vloeiend zoals bij de 911/cayman en het totaalplaatje zal er al heel anders uitzien.

[/quote]
            Dit

voorkant teveel panamera?

Voor mij is de voorkant wat teveel Panamera

Wat hem eigenlijk onmiddellijk al wat verouderd doet overkomen (zeker ten opzichte van de Taycan waarop hij gebaseerd is)

geslaagde oefening behalve de zijkanten.
                    de wielkast verbredingen zijn teveel jaren 80 Strosek-achtig, maak die lijnen meer vloeiend zoals bij de 911/cayman en het totaalplaatje zal er al heel anders uitzien.

Niet slecht, maar ik denk toch dat ik de ouwe liever zie. Die spitse lange platte voorkant is veel dikker geworden. En heeft geen functie meer met de Taycan architectuur…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.