New concept

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • ASI

nanoFlowcell
      KLIK

0

Heel geslaagd vind ik dat.  Als daar nog een fatsoenlijke motor inkomt ?  Maar dat zal wel bij dromen blijven vrees ik.  Hybrid of electrisch ?

0
        XXX

Ik vind het netjes, enkel vooraan klaplichten, pas dan heb je een volle verwijzing naar de 928.
          Vandaar jullie comment – vooraan lijkt het op…

0
          J

[quote=”DeePee post=286142″]geslaagde oefening behalve de zijkanten.
            de wielkast verbredingen zijn teveel jaren 80 Strosek-achtig, maak die lijnen meer vloeiend zoals bij de 911/cayman en het totaalplaatje zal er al heel anders uitzien.

[/quote]
            Dit

0

0

voorkant teveel panamera?

0

Voor mij is de voorkant wat teveel Panamera

Wat hem eigenlijk onmiddellijk al wat verouderd doet overkomen (zeker ten opzichte van de Taycan waarop hij gebaseerd is)

0

geslaagde oefening behalve de zijkanten.
                    de wielkast verbredingen zijn teveel jaren 80 Strosek-achtig, maak die lijnen meer vloeiend zoals bij de 911/cayman en het totaalplaatje zal er al heel anders uitzien.

0

Niet slecht, maar ik denk toch dat ik de ouwe liever zie. Die spitse lange platte voorkant is veel dikker geworden. En heeft geen functie meer met de Taycan architectuur…

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.