new : flatrun

Home Forum Stel jezelf even voor ! new : flatrun

• Maker
    Discussie
  • Ik ben dus Filiep,44 jaar, uit Ingelmunster.
    Als jong twintiger eens meegereden met een porsche 911 en had al snel de smaak te pakken.
    Kort daarop mijn eerst 924 gekocht welke ik jammergenoeg mee gecrashed heb 😳
    Mijn tweede 924 was de enige wagen die ik ooit gekocht heb en met winst terug heb kunnen verkopen na een aantal jaar er mee te hebben gereden.

7 jaar geleden dan toch uiteindelijk een 911 kunnen kopen : een 964 cabrio uit het jaar 1990 waar ik als “porsche hobbyist” (tot spijt van mijn vrouw 😉 ) mee rondtour.
    De wagen heb ik geleidelijk aan opgefrist en ik ben er best fier op.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • water en lucht ruzie is enkel voor de fun hoor. Wat moet je anders zoal doen op een forum. 8) 8)

dankuwel iedereen.
        was niet mijn bedoeling water- lucht polemiekje uit te lokken hoor.

een 968 cabrio zou ik als watergekoelde eventueel nog kopen naast mijn 911. een prachtige wagen …

Mijn P is als hobbby en niet voor dagelijks gebruik.
        voor dagelijks gebruik heb ik ook al een watergekoelde. (maar dan geen porsche 😉 )

Welkom :drink: mooie P veel :driver:

Welkom op dit gezellige forum ,tenminste als de water- en luchtkokers ,hun oorlogje niet uitvechten ❗ 😉
            Een heel mooi kleur van wagen ,ik heb je auto al eens gezien maar kan me niet meer herinneren waar .
            Funny

Geef mij ook maar ne waterkoker.
              Daar kunt ge tenminste koffie mee zetten :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=107260][quote=”flatrun” post=107255]Volgens haar had ik die oude bak allang moeten wegdoen en een porsche kopen die er een is :mrgreen: (ze bedoeld waarschijnlijk zo’n nieuwe watergekoelde 👿 )[/quote]
                En groot gelijk heeft ze!!! :relaxman: :first:[/quote]

+1
                Sorry Luc 😀

t’Is begonnen, 0-1 voor de waterkokers 😥 😥

Houden, die 964 haardroger, incl. alle mogelijke mankementjes 1-1 :relaxman: :relaxman:

[quote=”flatrun” post=107255]Volgens haar had ik die oude bak allang moeten wegdoen en een porsche kopen die er een is :mrgreen: (ze bedoeld waarschijnlijk zo’n nieuwe watergekoelde 👿 )[/quote]
                    En groot gelijk heeft ze!!! :relaxman: :first:

tjah, de mijne vindt mijn porsche vuil vies en vettig :censored:
                      ➡ olievlekken in de garage, stinken naar verbrande olie(drupje op de uitlaat 🙄 ),een geld verslindende machine ( ik ga haar maar niet zeggen dat hij moet geriviseerd worden 😳 ) en is altijd defekt ( als ze eens wilde meerijden bij mooi weer moest het juist lukken dat het cabriodak net kapot was)
                      Volgens haar had ik die oude bak allang moeten wegdoen en een porsche kopen die er een is :mrgreen: (ze bedoeld waarschijnlijk zo’n nieuwe watergekoelde 👿 )

XXX

Welkom, en proficiat met de mooie Po :relaxman: rsche

Zonder vrouwen geen kinderen, dus geen Porschebestuurders, dus geen …
                          Welkom.
                          ciao,
                          Luc

welkom! Die vrouwen toch é… :sarcastisch

Welkom!

Welkom en zo’n auto rijdt best alleen met chauffeur. Mijn vriendin rijdt ook niet altijd mee :relaxman:

Welkom :applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.