New Member

Home Forum Stel jezelf even voor ! New Member

• Maker
    Discussie

• K

Hoi allen

Hierbij me even voorstellen:

Ik ben Jeremy, 26 jaar en afkomstig uit het Leuvense. Allround Porsche liefhebber en eigenaar van een Porsche 944 S2 3.0 uit ’89.

Zie hieronder foto:

IMG_4241.png

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Ive

hele mooie wagen. succes op het forum

Prachtig.
          Het feest kan beginnen.
          Veel geluk ermee.

Welkom gelukzak!!! :first: :first: :happy:

Leuk te horen dat transaxles veel te vinden zijn in onze regio! Enjoy!
              Deze helaas nog niet tegengekomen…

Welkom…brings back some good memories….. paar jaar geleden verkocht met 112000kms

Welkom. 3 liter rules!

XXX

Ferm Jeremy, lijkt me een mooie, ook al heb je maar één foto gepost :popcorn:
                    944, rijden zeker ni slecht, mijne zoon heeft ook met ene gereden (kort – ander verhaal) was wel een 2.5, maar liggen lekker op de weg :up:

Toffe bak :popcorn:

[quote=”Jer” post=264443]Vorig jaar overgenomen van m’n vader. Reeds 23 jaar in ons bezit. 110k km’s in nieuwstaat :)[/quote]

Zo moet dat :up: :up:

Welkom, en inderdaad plezant als een auto zo lang in de familie kan blijven!

Misschien tot op een of andere bijeenkomst!

Welkom hier Jeremy :salut:

Welkom :up:

Knap speeltje, en ook een vader op zoon verhaal :up: …. welkom op het forum!

:coolness: :up:

K

Vorig jaar overgenomen van m’n vader. 23 jaar in ons bezig. In absolute nieuwstaat en volledig origineel.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.