Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › New member – GTS
- Dit onderwerp bevat 108 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door Alexx.
-
MakerDiscussie
-
14 september 2011 om 21:06
Hallo iedereen,
New kid on the bloc 🙂 en wil me even voorstellen
GT3-lover maar heb compromis moeten doen voor een achterbank.
GTS gekocht.
Heel content van
Eerste keer op een forum dus er kan nog wel het één en het ander mislopen 😕Attachments: -
MakerDiscussie
-
Ja, dan zal het lijken alsof die mannen met hun oldtimer GT3 stilstaan 😆 😆 8)
Voor de GT3 rijders , misschien DIT eens even lezen 😈
If you happen to own a previous generation 911 GT3, we’ll pause here for a moment while you go out to smash something with a hammer.
Ik ga voor de 991 turbo cabrio…
Dan kan ik de mannen met hun GT3RS hier eens een lesje leren … en met het dak open hé 8)Bruno RS schrijft:
+1
Ik denk dat die turbomannen mij zullen lynchen 😈 😉Gulden middenweg hé GT2RS’je 😈
krisp schrijft:
Inderdaad. Maar Er is er maar 1 waar we op wachten hè….. De GT3 tadaaa !
Oei nu al de turbo rijders op mijn nek 😛+1
Ik denk dat die turbomannen mij zullen lynchen 😈 😉Rufie, wanneer is het volgende bezoek aan de fabrieken van Porsche Stuttgart gepland om die montagelijnen te gaan bezoeken ❓ 😆 😆
Inderdaad. Maar Er is er maar 1 waar we op wachten hè….. De GT3 tadaaa !
Oei nu al de turbo rijders op mijn nek 😛ik ‘vrees’ dat ik hem ook wel mooi zal vinden… 😉
ook leuk is dat blijkbaar door de geheel andere bouwwijze, de nieuwe en de bestaande modellen niet door elkaar gebouwd kunnen worden op de zelfde montagelijn! Dit brengt met zich mee dat de andere uitvoeringen (cabrio, turbo,…) veel sneller hun intrede zullen moeten dan vroeger het geval was. Allemaal in koor: wat jaaaaaammer nou… 😀Gisteren naar IAA in Frankfurt geweest. Was de moeite. 991ziet er nog beter uit in het echt als op foto (zoals met elke P)
YummieAls ik met de AMG rij op peddels aan het stuur is het soms uitkijken dat je juist opschakeld want als je aan je stuur draait staat het soms omgekeerd met de gevolgen van dien
Dit wil je niet tegenkomen op circuit op het scherp van de snede
Op automaat rijden is ook niet aan te bevelen
Ik heb geen ervaring met PDK maar de bak van de GT3 is veel beter dan die van Mercedes
Gewoon meer controle
1 nadeel is dat je een zeer sterk been moet hebben voor de koppelingporschky schrijft:
plots waren ze wel overtuigd van de meerwaarde van een integraal… 😈
Of een wesp die onder je jethelm terechtkomt en in je slaap prikt. Da’s ook een goeie incentive 😈 (overkwam een kennis van me toen ie rondcrosste op z’n Ducati Mostro)
Nu terug on-topic: Mijn 2 cts over PDK: heb er vorig jaar een vrij intense testrit mee kunnen doen (4CS Mk II) en het is inderdaad fantastisch op alle gebied. Het geeft ook enorm veel vertrouwen bij sportief rijden op de openbare weg, omdat je natuurlijk “minder te doen hebt” dan bij een manuele bak en je ook je handen aan het stuur kunt houden, zodat je sneller kan reageren wanneer nodig.
Op circuit vind ik het met een PDK misschien iets te steriel worden, maar je gaat er wel een stuk later mee remmen, omdat je natuurlijk je linkervoet kunt laten staan bij het terugschakelen. Ik denk dan ook dat de meesten een stuk sneller zullen zijn op circuit met een PDK. Maar ja, snelheid is niet alles, hè 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.