- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
-
Discussie
-
24 januari 2013 om 21:51
Het wordt altijd geapprecieerd als je jezelf netjes voorstelt op een forum, dus bij deze. Ik ben David en rij niet met een Porsche :ass: 😆
Ben 35 jaar, getrouwd met een fantastische vrouw en heb twee kinderen. Ik moet natuurlijk opletten wat ik schrijf, want m’n schoonbroer kan meelezen :coolness:
Uiteraard ben ik wel een fan van Porsche, en via m’n schoonbroer, de heer Porschky, ben ik al menigmaal in contact gekomen met Porsche, zelfs af en toe eens kunnen meegenieten met een ritje, soms eens aan het stuur, soms op de passagierszetel en zelfs ook al samengeperst op een achterbank. Ik heb dus alle zitplaatsen in een Porsche ontdekt, met uitzondering van de koffer, maar daar heb ik geen interesse voor 🙄
Ik ga geen foto’s sharen van mijn wagens om jaloezie te vermijden … yeah right, as if anyone would believe that :happydance: We hebben al menig auto versleten, met als coolste merk & model 2 BMW Z3’s, 318touring & 320d. Momenteel is het een Opel Vectra & vrouw met een Honda. Een Porsche zit helaas (nog) niet in het budget, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Dit type wagen is zowel een droomauto voor man & vrouw :first:
Mijn bijdrage zal dus nog niet het tonen van mijn superwagens zijn, of technische kennis van wagens delen. Mijn bijdrage zal vooral het verbeteren van de website zijn en meelezen/meeleven met de leden hier op het forum :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.