new old 911 Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! new old 911 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • porschelovers,

Op vraag stel ik me kort even voor. Ik ben Karl en woonachtig in (west) Vlaams Brabant en op deze planeet sinds ’70. Na er 25jaar van te dromen en te praten heb ik hem dan uiteindelijk gekocht, Een 911 carrera Cabrio van 1986. De wagen is in relatief goede staat zodat het een gezonde cominatie zal worden van sleutelen en rijden. Dit is in beide gevallen genieten voor mij. Zaken die zeker eens moeten aangepakt worden zijn het interieur (voorzetels, knopjes, dahboardlichtjes, …), ik vermoed de ophanging en op termijn misschien de lak.

Dit wordt dus jaren genot 😉

Attachments:
    • 83694459_1-porsche-911-cabrio.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Van harte welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst! 911 cabje blijft toch iets hebben, zeker in deze kleur!

Anoniem

Da’s die van bij cabriokappen.be hé .
        Ik weet hem ook al een hele tijd te koop staan en vond het al raar dat het zo lang duurde voor iemand deze kocht.
        Ik heb krak dezelfde qua kleurcombinatie maar de mijne is een g-50 van ’88.
        Succes met de wagen. Helemaal mijn smaak .. 8)

Funny is nen echte oost-vlaming (dacht ik) die zijn ziel verkocht heeft aan de zee…

Ikzelf ben een limburger die 20 jaar in Aalter (tussen Gent en Brugge) gewoond heeft, daarna in Knokke en nu al een aantal jaar in Limburg terug, en met een echte hasseltse getrouwd…
          Ze zeggen dat wij afstammen van zigeuners … :mrgreen:

ik woon in Gent maar ben van Roosdaal 😉

en funny is van west west-vlaanderen denk ik en hangt ook rond in Gent :mrgreen:

welkom en heel veel rijplezier :driver:

welkom, ben beniewd naar de plannen en werken.
                En veel rij plezier gewenst

Welkom,ik ben zelf nog nieuw…
                  zwart mmm mooi!Veel plezier ermee :respect2:

Stijlvolle Porsche!
                    Perfect bouwjaar. Van de Porsche … en van jou. ’70 is een fantastisch bouwjaar 😉

Welkom op het forum Karl, ben ook uit de buurt van Halle dus misschien komen we mekaar nog wel tegen…

In elk geval niet in gent;-)
                        Ik bedoel natuurlijk het westen van Vlaams Brabant (Halle en omgeving :-))

Anoniem

Welkom Karl op dit super gezellige en informatief P-forum.
                          Door Rocco zijn antwoord weet ik nu gelukkig ook waar West Vlaams Brabant zich bevindt . 😉

welkom karl, ben ook van dat jaar en van die streek :drink:

Welkom 😉
                              Ne zwarte cabrio…mmm
                              Just nog zwarte fuchen deronder en tis :first:
                              Veel plezier ermee :driver:

Welkom hier op het forum

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.