Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › new porsche 718 boxster / cayman . Latere levering vanwege kwaliteits controle ?
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door Hans.
-
Mijn Boxster 718, geproduceerd op 31/1/2017 wordt niet geleverd aan PCM want er is een probleem met de qualiteit. Wat er precies aan de hand is weet ik niet. PCM denkt dat er een probleem is met de benzine inspuiting. Hoewel levering voorzien was voor mid Februari nu geen idee wanneer de levering zal plaats vinden. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem ?
@bankshi: That sucks. Is natuurlijk niet het einde van de wereld als er voor een oplossing wordt gezorgd. Trouwens, in je verkoopcontract staat in de kleine lettertjes vermeld hoeveel te laat een auto mag geleverd worden …
Ja, de kleine lettertjes zeggen dat als de wagen drie maanden te laat is ik mijn voorschot terug krijg en mag afzien van de koop. Dat was de bedoeling niet toen ik hem begin October bestelde.
Ik vind het jammer dat er geen duidelijke communicatie is met de reden voor uitstel.Zal ik hier een nieuw Topic van maken dan valt het meer op? Ik heb begrepen dat er meerdere klanten in Belgie in deze kwaliteits contrale vallen .
Het verlangen naar, verhoogt het plezier eens je ‘m hebt.
Hopelijk geraakt uw geduld niet op :think:Sluit me aan bij Drip: wachten versterkt de ultieme ontlading…net als bij andere verlangens…
was alweer niks voor mij….. 🙄 , nogal langer wachten…. :bounce:
Geen nieuws over de levering. Zijn er misschien andere die begin October een 718 boxster hebben besteld en er inmiddels mee rond rijden ?
Zonet met PCM gebeld en in het systeem is mijn Boxster aangekomen in Erps Kwerps, dus maandag of dinsdag in Mechelen. Betalen, klaar maken en verzekeren. Donderdag of vrijdag de eerste foto’s hier. Ik ben zeer benieuwd of het te zien is of er een kwaliteit controle heeft plaats gevonden.
Je 718 heeft een prachtige sound :up:
Was net bij PCM wanneer hij uit de showroom naar buiten reed :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.