- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
-
Discussie
-
26 januari 2014 om 12:39
De zwarte opties dan.
8. BBS-kes in het s-zwart
Mooi, maar dit type van BBS-en vallen dan toch ook af.
Kwestie van wie gaat ze kuisen? Ikke ni zenne.9. Voor alle duidelijkheid zwart gespoten Cup II-kes, Turbo I en RH, sorry not interested.
Kan best mooi zijn, maar valt onder de categorie: ‘try to hard’ en/of ‘geabimeerd en overspoten?’.
En Speedline RPO met zwart center? Deze zouden ook snel onder de 968 terecht komen. En dat is ook niet de bedoeling.10. Fuchskes
Ah, hier een mooi alternatief, gisteren ook aangeraden. Ja in feite DE VELG voor onder een Porsche.
Tistezegge onder een oudje dan toch (tot ‘89). Leuk onder een 997, gewoon bangelijk onder een 991.
Maar alles wat daar tussen ligt? Neen, en zeker niet onder een 993.
Das zoals nen Duvel en nen Banana Split; apart best te pruimen, maar tezamen wringt dat wat.
De ‘originele’ 18”-ers zijn volgens mij ook wat uit verhoudig. De 19-ers copy-cats zien er bijna beter uit. Maar 19”-ers onder een 993, dat is voor mij een brug te ver.11. Techart
Ha, das wel stevig. Misschien wat brut, maar pas quasi perfect mooi onder een zilvere 993.
Beetje googelen en ja toch wel wat gevonden in de buurt. Spijtig genoeg ook weeral 19-duimers, ofwel wide-body 18”. Wat verder zoeken en via iebeej beland ik over de grote plas.12. Eindelijk victorie!
Wat stond er tussen op iebeej?
Ja, das wel iets leuk.
Eerste frank valt: Snel naar boven en een oude Total 911 (UK-versie) opengeslagen en inderdaad, velg is ook in Europa te verkrijgen. Goed
Tweede frank valt: staan deze niet te koop het net?Nog beter.
Jep, effe gebeld, die van ons haar SMAX gepakt en gaan halen.Wel een risiko aangezien deze combinatie nergens te vinden is op internet!
Ben benieuwd, heb het resultaatzelf nog niet gezien. Straks de wagen ophalen. Nog even geduld. Foto’s volgen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.