New Shoez – The Blacklist

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 New Shoez – The Blacklist

• Dit onderwerp bevat 12 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door DIRK.
  • Maker
    Discussie
  • De zwarte opties dan.

8. BBS-kes in het s-zwart

lemansblack.jpg

Mooi, maar dit type van BBS-en vallen dan toch ook af.
    Kwestie van wie gaat ze kuisen? Ikke ni zenne.

9. Voor alle duidelijkheid zwart gespoten Cup II-kes, Turbo I en RH, sorry not interested.
    Kan best mooi zijn, maar valt onder de categorie: ‘try to hard’ en/of ‘geabimeerd en overspoten?’.
    En Speedline RPO met zwart center? Deze zouden ook snel onder de 968 terecht komen. En dat is ook niet de bedoeling.

10. Fuchskes
    fuchs.JPG

Ah, hier een mooi alternatief, gisteren ook aangeraden. Ja in feite DE VELG voor onder een Porsche.
    Tistezegge onder een oudje dan toch (tot ‘89). Leuk onder een 997, gewoon bangelijk onder een 991.
    Maar alles wat daar tussen ligt? Neen, en zeker niet onder een 993.
    Das zoals nen Duvel en nen Banana Split; apart best te pruimen, maar tezamen wringt dat wat.
    De ‘originele’ 18”-ers zijn volgens mij ook wat uit verhoudig. De 19-ers copy-cats zien er bijna beter uit. Maar 19”-ers onder een 993, dat is voor mij een brug te ver.

11. Techart

photo_2014-01-26-2.JPG

Ha, das wel stevig. Misschien wat brut, maar pas quasi perfect mooi onder een zilvere 993.
    Beetje googelen en ja toch wel wat gevonden in de buurt. Spijtig genoeg ook weeral 19-duimers, ofwel wide-body 18”. Wat verder zoeken en via iebeej beland ik over de grote plas.

12. Eindelijk victorie!
    Wat stond er tussen op iebeej?
    Ja, das wel iets leuk.
    Eerste frank valt: Snel naar boven en een oude Total 911 (UK-versie) opengeslagen en inderdaad, velg is ook in Europa te verkrijgen. Goed
    Tweede frank valt: staan deze niet te koop het net?Nog beter.
    Jep, effe gebeld, die van ons haar SMAX gepakt en gaan halen.

Wel een risiko aangezien deze combinatie nergens te vinden is op internet!
    Ben benieuwd, heb het resultaatzelf nog niet gezien. Straks de wagen ophalen. Nog even geduld. Foto’s volgen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Knap schoeisel, maar fotoshop die rode centercaps eens weg en je zal zien: :up:

+1

Zwarte centers en :up: :up:

Ik val in herhaling ,deze velgen met de gekleurde Porsche Centercaps . :up:

centercaps met gekleurd porsche logo en zou voor mij af zijn, prachtige wagen trouwens :up:

Ja, daarstraks toen ik de wagen ging afhalen, was mijn eerste gedacht ook “Fuchs-inspired”, terwijl ik tot dan ze dichter tegen de Techart’s vond qua style.

Voor mij zijn ze in ieder geval veel mooier dan de ‘echte’/’nieuwe’ Fuchs 18-ers, deze zijn mij te retro (te klein hart?)

Wat de zwarte center caps betreft, dit verrast mij wat (blijkbaar een unanieme opmerking :sarcastisch )

Ik heb alvast geen probleem mee te laten zien dat het een aftermarket velg is, en wil zeker niet pretenderen dat het een Fuchs-en zijn.
                Ik veronderstel dat dus dat de tip vooral cosmetisch is (dat van de bouten volg ik sneller, niet aangedacht 😕 ), maar ik vind het rood van het Viktor-logo net goed aansluiten bij de rode klauwen.
                Misshien mag ik er bij een volgen treffen eens een paar lenen en zien of het een verbetering is? :engeltje:

Soit, persoonlijk vallen ze beter mee dan verwacht. Visueel is het verchil met de 17-ers enorm, veel meer dan verwacht.
                En ook de eerste commentaren van derden (en wat gaan toeren deze namiddag :driver: ) zijn lovend :applaus:

XXX

Mooie keuze :up:
                  Inderdaad, wat meer zwart in’t midden en ‘t is top.
                  Lijken zelfs wat op de moderne Fuchs :engeltje: die heb ik vandaag op een 993 zien staan, ook mooi hoor.

Toen ik naar beneden scrolde dacht ik meteen hetzelfde als hierboven. Andere centercaps, en dan gaat het pas goed te beoordelen zijn. Misschien ook nog zwarte bouten … ?

S2

Absoluut! Zwart centercapje en het is af!

Heel mooie combinatie!

Zien er op foto wel leuk uit maar er mist iets… Misschien een zwart centerkapje ofzo…? :think:

Allesinds proficiat met de aankoop/update. :up:

Hier is ze dan:
                          (ok, nog niet gepoest, eerst nog wat gaan rijden)

DSCF6444.JPG

DSCF6447.JPG

Het is dan misschien geen originele velg, maar het is wel origineel dacht ik :happydance:

Uiteindelijk ben ik gevallen voor de Turismo’s van Victor Equipment (welke sowieso enkel velgen maken voor Porsche).

Volgens mij onderstrepen ze de tijdloze schoonheid van de 993.
                          Zeg nu zelf, welke andere 20 jaar oude auto ziet er nog zo goed uit :first:

S2

En nu nog even in de juiste categorie posten 🙂

Maar wel benieuwd naar de foto’s

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.