Newbie :-)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie :-)

• Maker
    Discussie
  • Hey ,

Eerst BMW e36 , dan BMW e46 en als laatste Opel meriva (shame on me) en nu hebben we nu eindelijk een cayenne , voor mij een droom .
    Ik moet zeggen ik rij er nu 3 dagen mee en man wat is dat een zalige auto !
    Ik ben verkocht !
    Mijn vriendin vroeg me of ik hem beter vond als de BMW’s en jullie weten allen wat het antwoord is haha .
    Ik ga hier op dit forum nog veel plezier beleven omdat ik toch wel zie dat het hier fun is !

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Hallo, welkom ik ben nog nieuwer dan jij. Hier zou een 911 voor de deur moeten komen al zou de vrouw des huizes liever een Cayenne voor de deur zien staan als er dan toch een P voor de deur moet…

Hi Gutmo,

Welkom op dit forum!! :first:

Ik denk niet dat er al iemand naar foto’s gevraagd heeft :mrgreen: maar je excuus aangaande wassen en het slechte weer … dat telt ondertussen niet meer.

Gedurende het weekend was het weer heerlijk wasweer! :happy:

Dus … klikkerdeklikkerdeklik en op “voeg bijlage in” drukken !

+1 :up:

Welkom op het forum.
            Houd je vriendin, je bmw’s en je Porsche in ere.
            Succes en veel rijgenot

Foto’s komen er zeker nog aan !
              Eerst nog wassen met dat slechte weer 😆

XXX

Welkom Gutmo, veel plezier met de *porsche
                Maar ja, euhm foto’s hé :engeltje:

welkom hier, fotootjes please 😀

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Welkom hier. Veel plezier nog met de wagen. Foto’s mogen natuurlijk altijd ;).

welkom,
                        veel plezier ermee!

Wim

Welkom hey, en veel plezier met de Porsche en op het forum.

Welkom ,
                            ik heb zelf nog nooit met een Cayenne gereden maar ik twijfel er niet aan dat die lekker over de baan moet zweven :coolness:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.