newbie 996 owner met paar probleempjes

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 newbie 996 owner met paar probleempjes

• Maker
    Discussie
  • Hello,

We zijn net eigenaar geworden van een 996-4s,
    nu worde telkens wanneer we de wagen starten de rechterspiegel op een andere positie geplaats of wat ik hem instelde,
    dit doet ook de chauffeurzetel , nu vind ik nergens waar ik de die kan resetten,dus tips zijn welkom 😉 )

bij het starten horen we na een 30 sec ook 4 beeps na elkaar, enig idee wat dat kan zijn?

Het interieur ( vooral achterkant zetels en achterpanelen) zijn in erbarmelijke staat wat is de beste optie? tweedehands stukken zoeken of ze laten overtrekken?

Groetjes
    Sven

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Creato heb je ook in het gentse voor interieurs.

Creato

gisteren een identieke gezien op rondpunt in wetteren dus mms moet dit wel eens lukken

gr

Dat is hij hoor :mrgreen: 😀

zolang het ook maar een grijze is dan 😉

Laat maar weten wanneer ,ik ben daar wel voor te vinden om iets te gaan drinken samen .Maar ik rij wel met een 993 als dat niet geeft natuurlijk . 😆

ziet er goed uit !
                de juiste kleur alleszinds 😀

we zullen in Gent eens ene gaan drinken bij gelegenheid … zie hier nog iemand van wetteren ook … kunnen ineens 3 996kes voor een terraske zetten …

Hi all,

bedankt voor de reply, ik steek eens mijn licht op in deca, dichts bij de deur ( Gent-city)
                  [attachment=1:21tkmmc4]

+ we willen foto’s zien !!! 8)

Ja dat klopt ,maar ik zie dat je van Herzele bent en dat is wel een afstand tot bij custom creations,als je het dichter zoekt kan je terecht bij Deca in drongen leveren ook zeer mooi werk en zitten ook goed met de prijzen .
                      Succes en feli met de 996 .

Ik zou de zetels terug laten overtrekken,naar’t schijnt levert Custom Creations mooi werk en die zit ook op dit forum….

‘k heb hier ergens een pdf owners manual (wel in english)
                          als je er iets aan hebt … pm

Hello ,

Bedankt

heb m+sleutelke ingedrukt en alles blijkt te werken

gr
                            sven

je moet ze correct zetten dan dan op de M 1 knop duwen (langs de chaufferszetel) dan slaat de computer de stand op
                              ik heb daar in den beginne ook effe mee gesukkeld

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.