Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Dag allen,
    Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
    Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
    Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
    Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
    Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
    Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
    Met vriendelijke groet,
    Filip.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 110)
    • Er is niets aan de hand, ofwel leg ik het verkeerd uit :-/
      Omgeving Sint-Truiden, ik nodig je uit om te ‘voelen’ 😉

Nee, is in lage toeren, zonder turbo, ook op lage snelheid. (niet geprobeerd met turbo of hoge snelheid…)

bij welk toerental? is de turbo dan al dan niet in werking?

Afgelopen weekend was het prachtig weer om een ritje te maken en de wagen wat beter te leren kennen.
            Die turbo motor is toch wel iets geweldig, fjieuw!
            Maar er is toch iets dat me niet normaal lijkt… Als ik gas geef , en ik los de gas, en geef terug gas, dan ‘klopt’ de motor… Heel het blok geeft dan een tik precies.
            Is dat normaal? Wat zou het kunnen zijn?

Bedankt Deepee, die laatste ziet er prachtig uit 😉

DST heeft zijn 968 clubsport pas in full color Martini striping laten zetten. je kan hem naar zijn ervaringen vragen.
                en als je nog wat anders wil, laat je dan mss nog door deze inspireren:

Hier een mooiere foto van een zwarte met Martini strepen
                  porsche-911-carrera-s-martini-racing-edition-black.jpg

Trouwens vind ik dat ook een grijze streep juist decent mooi kan zijn op een zwarte Porsche, hoewel je het weinig ziet.

Die waaierversie is inderdaad een hele mooie. Op mijn zwarte gaan die grijstinten echter niet goed uitkomen.
                    Dit is ook zeer geslaagd vind ik:

1214748364808052011192255_11.jpg

Op een zwarte is dit een mooie, vrij simpel:

img_4812_1d28f2a6553c039ef43218e0c7c2e9325428ab031.jpg

Stickers zullen inderdaad dunner zijn, en bijgevolg mooier om een geheel te vormen. Het magnetisch materiaal heeft gewoon als voordeel dat je het er af haalt wanneer je wilt.

ik vrees dat het magnetisch materiaal te dik is om mooi de curves te volgen van de wielkasten achteraan.
                      de martini striping met de waaier versie op de flanken zoals de 918 ze heeft in grijstinten :respect2:

Tja, dat verbruik zal me niet tegenhouden om van iedere meter dat ik rijd te genieten :drink:

Wat anders. Die Martini racing stripes… Het lijkt me wel fun zo een follieke te doen. Ik vond een Amerikaanse website waar ze die ‘stickers’ in magnetisch materiaal maken.
                        of is dat helemaal not-done??

ken

knappe garage!!!! en natuurlijk wat erin staat is :hail:

een iets hoger verbruik zeker :coolness:

De mijne zijn verbruik ook nog nooit berekend, heb wel gemerkt dat het altijd evenveel is, NE VOLLEN BAK :driver: 😀
                            echter het plezier dat je hiervoor terug krijgt vind je waarschijnlijk niet terug in een Prius

Dat moet je je dame laten tanken (en afrekenen) Sensa! :mrgreen:

Ik heb me voorgenomen om nooit het verbruik te berekenen! Ik ben van de hypocriete klasse : wat niet weet, wat niet deert (hopelijk geen schrijffout hierin).

Verwen je familie maar niet teveel, soms moet je er in je eentje van genieten! :relaxman:

Maar iets anders, ik moet morgen naar de luchthaven, kan je me komen ophalen en wegbrengen? 😈

Schitterend weer vandaag. Dat smeekte om een ritje!
                                  Machientje lekker warm gereden en dan turbo-taxi gespeeld voor zus, schoonbroer, ma, schoonma, schoonpa, … Kleine toertjes en iedereen content.
                                  Ik deed exact 100 kilometer en ging dan terug tanken om het verbruik te kennen. 26,75 liter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                                  Zotjes.
                                  Whatever… Het was dikke fun!
                                  Terug op z’n slaapplaats gezet en opkuisen in de geur van een *porsche
                                  *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.