Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Vandezande Filip
    Deelnemer

Dag allen,
      Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
      Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
      Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
      Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
      Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
      Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
      Met vriendelijke groet,
      Filip.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 110)
      • Heel mooi gedaan. :up: Ik zou er het geduld niet voor hebben. Na 15 vierkantjes op de muur geschilderd te hebben zou het er bij mij zo aan toe gaan: :bounce:

S2

Heeel erg knap!! :respect2:

Ik zie nu wel dat je de traptreden nog bent vergeten … :mrgreen:

:up: :up: :applaus: :respekt: zeer mooi gedaan…

IMG_5598.jpg

Dank voor de reacties 😉

Die kleine vakjes zijn inderdaad handwerk. Afplakken in vierkantjes van 9cm op 9cm (was eigenlijk waanzinnig veel werk…). Plafond zijn vakken van 60cm op 60cm.
                  En ja Mart, het ruikt en voelt naar *porsche *luv

IMG_5601.jpg

DSC_5636.jpg

Zeer mooi gedaan! :respekt:

Daar word ik dan weer ff stil van … :respekt: :applaus:

En dat ie dan na het rijden nog staat na te tikken en die hele garage zo lekker ruikt en warm aanvoelt …(zucht … zweimel)

*luv *luv *luv :first: :first:

het dambord motief ook op het plafond = :up:

prachtig resultaat :respekt:
                            heb je die kleine vakjes in zwart/wit geschilderd en alles met tape telkens afgeplakt?
                            als je je nog is wil uitleven, mijn garage wil graag dezelfde kleurtjes :happydance:

:applaus: :applaus: :applaus: :respekt:

De verfwerken in de kelder-garage zijn zo goed als voltooid. Achterwand en plafond zijn eindelijk ook klaar.
                                Tevens links en rechts tl-lampen bij gehangen.

IMG_5597.jpg

XXX

PDS +1 :respect2: :respect2: :respect2:

[quote=”Mart” post=188017]’Tja, die naam he… Zou ik die nog kunnen veranderen??'[/quote]

Mailtje of pb naar mij sturen en dan kan ik je naam wijzigen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 110)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.