Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Vandezande Filip
    Deelnemer

Dag allen,
      Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
      Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
      Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
      Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
      Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
      Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
      Met vriendelijke groet,
      Filip.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 110)
      • ‘Tja, die naam he… Zou ik die nog kunnen veranderen??’

Kan alleen door je oude account te verwijderen en een nieuwe aan te maken met een andere naam. Maar zelf je account wijzigen dat kan niet, dus zou je eventueel met een ander emailadres een nieuwe account aan kunnen maken. Als je eerst een nieuwe account aanmaakt, kun je de systeembeheerder vragen of hij je oude account vervolgens wil verwijderen en de oude berichten aan je nieuwe account wil koppelen.

… tenminste, dat denk ik …

De praktijk, …, dan heeft de systeembeheerder er een dagtaak bij, omdat er denk ik meer zijn die hun gebruikersnaam wel zouden willen wijzigen … (Zo zat ik zelf aan Kees te denken … :happy: )

PDS

:applaus: :applaus:

:respect2: :respect2:

:respekt:

(sommige foto’s vragen geen woorden)

:up: :up: knap werk :applaus:

Echt een zeer mooie klassieker, daar kan je uren naar kijken !

Zalig

knap werk :respect2:

Zo een setje BBS’sen zou er inderdaad niet onder misstaan 8)
                  Het zijn de zomervelgjes van mijn ander vehikel, de steek is nochtans ook 5*130… Maar het zijn 19 inch velgen, en dat mag niet hé 😉

Heeft er iemand een idee van de maximum breedte en ET-waarde dat ik eronder kan leggen?

DSC_0368.jpg

Zeer kunstzinnig Newbie 😀 :up:

heerlijke velgen in de reflectie….smijt die er maar vlug onder !!!! :applaus:

10/10, een kus van de Mod’s en een bank vooruit! :first: :first:

Dank voor de reacties 😉

Tja, die naam he… Zou ik die nog kunnen veranderen??

Nog een spiegelteaserke:

DSC_0411.jpg

Ik gebruik de 3-stappen-producten van Meguiars
                            – 1 Paint Cleaner
                            – 2 Polish
                            – 3 Wax

Voor de steenslag gebruikte ik een zwarte stift… 😀

De velg schuurde ik met zeer fijn schuurpapier, en daarna opblinken met een polierpasta voor aluminium.

[quote=”newbie” post=187822]Tijdens het wachten op de platen, wrijf ik meer over de P dan over mijn vrouw…. :mrgreen:
                              Per stuk werk ik af: Wassen, lakreiniger, polish, wax.

[/quote]

:respekt: :respekt: Knap knap knap. Wel een vriendelijk verzoek om je naam te veranderen… een newbie ben jij niet meer.

Als ik ooit leraar zou geweest zijn was mijn examenvraag de volgende :

Beschrijf stap voor stap wat je hebt gedaan en vermeldt telkens het product dat je ervoor hebt gebruikt!

PS : met alleen al het resultaat dat we zien op de foto’s ben je al geslaagd! :first:

[quote=”stijnG” post=186251][quote=”newbie” post=186231]Het zou 20 dagen duren voordat ik die heb…. [/quote]

Vorige week ook platen aangevraagd, het zou volgens de verzekeraar ook 3 weken duren. Maandag stond de postbode al aan de deur……
                                Have faith……en anders…..have patience :happydance:[/quote]

Stijn, nieuw speelgoed? Of toch de goede Pater Familias en iets met een grote achterbank en grote koffer?

Amai, das een groot verschil zeg! 😯
                                  Welke produkten gebruik jij Newbie?

Mooie wagen en knap poetswerk ! Proficiat

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 110)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.