Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Vandezande Filip
    Deelnemer

Dag allen,
      Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
      Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
      Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
      Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
      Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
      Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
      Met vriendelijke groet,
      Filip.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 110)
      • knap resultaat :up:
        welke produkten gebruik je mss?

Bling bling :coolness:

DSC_0412.jpg

Ook 1 velg wat aangepakt die borduurschade heeft.

Voor:
            DSC_0375.jpg

Na:
            DSC_0384.jpg

Voorbumper met redelijk wat steenslag…

Voor:
              DSC_0378.jpg

Na:
              DSC_0382.jpg

Tijdens het wachten op de platen, wrijf ik meer over de P dan over mijn vrouw…. :mrgreen:
                Per stuk werk ik af: Wassen, lakreiniger, polish, wax.

Voor:
                DSC_0370.jpg

Na:
                DSC_0372.jpg

[quote=”newbie” post=186231]Het zou 20 dagen duren voordat ik die heb…. [/quote]

Vorige week ook platen aangevraagd, het zou volgens de verzekeraar ook 3 weken duren. Maandag stond de postbode al aan de deur……
                  Have faith……en anders…..have patience :happydance:

Mooooiiiiieeeee kar !!!!!

Profitiat

Veel plezier, maar wees voorzichtig

Oké, het is allesbehalve een originele *porsche maar uiteindelijk koop je in mijn ogen zoiets voor je plezier! Dan moet je noodzakelijk kijken naar een eventuele waardestijging in de toekomst. Je koopt voor ‘nu’ en niet voor ‘over 10 jaar’. Maar voor sommigen is het makkelijker om dat geld uit te geven door uit te geven dat de wagen alleen maar meer waard wordt. Ieder zijn ding… Veel plezier ermee! 😉

echt een vette *porsche
                        zoals Bladerunner zegt…je koopt een wagen in de eerste plaats voor jezelf… dit gezegd zijnde, je mag altijd voor mijn deur parkeren en de sleutels in mijn brievenbus deponeren :driver:

Dank voor de reacties 😀

Sensa, ik weet het wel te plaatsen hoor 😉
                          Het is inderdaad opletten geblazen met dat gaspedaal.

Verzekering is aangevraagd. Evenals de platen. Het zou 20 dagen duren voordat ik die heb…. Dàt is ne mens nogal laten afzien hé :what:

ah OK … beetje jammer … een weduwe gaan troosten … 😉
                            Sorry Newbie! Dat je nog lang moge leven en :driver: !

Niet die Sensa (das de 3.6), maaruh deze ziet wel uit als een pretmachientje … ennuh restwaarde nihil, das de goeie instelling!! :drink:

😎 knappe wagen, geniet er met volle (verstand) teugen mee *luv

PRO PRO PRO ! *luv
                                  Voorzichtig he … was de bijnaam van de Turbo niet “widowmaker”?

Woow….., echt wel netjes, en het gaat er enkel om dat jij gelukkig bent met de aankoop, van de rest niets aantrekken. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 110)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.