Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Vandezande Filip
    Deelnemer

Dag allen,
      Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
      Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
      Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
      Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
      Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
      Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
      Met vriendelijke groet,
      Filip.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 110)
      • nls, pm voor u 😉

De juiste gevonden> gaan kijken> direct kopen….want die staan er niet lang

Zag er een knap exemplaar uit!

Kun je ons zeggen rond welke prijs deze mocht vertrekken?

Ik was zondag gaan kijken, en had bedenktijd gevraagd tot vandaag. Gisterenmiddag kreeg ik een mail dat hij verkocht was…
              Ik was wel erg geïnteresseerd, prijs was ook nog stuk scherper.
              De zoektocht gaat verder dus. Misschien iets meer naar het originele zoeken 😉

Ik zie dat’m verkocht is? Ben jij de gelukkige?

Kapaza

op het elferclassic vind je hier de decoder van je VINnummer

en hier de build sheets met aantallen en reeksnummers van chassis/motornummers

VINdecoder.png

chasis_engNR.png

Hoe ik het begrepen heb:

1: W = Germany
                    2: P = Porsche
                    3: O = sports car
                    4,5,6: ZZZ = Europe
                    7,8: 91 = type 911
                    9: Z = Europe
                    10: G = 1986
                    11: S = Stuttgart
                    12,13,14,15,16,17: =100513 = serienummer

Motornummer vind ik op een site “elferhelfer.de” onder “fahrzeugidentifikation”

[i]1986 911 Carrera 930/20 231/5900 284/4800 WPOZZZ91ZGS100001-4031 63G00001 ff. 4031
                    [/i]
                    Kan ik er van uitgaan dat dat matching number zijn dus?

Groeten,
                    N.

Gisteren ben ik gaan kijken naar deze (in mijn ogen zeer knappe) wagen, hoewel het een ombouw is…

Ik heb een vraag over het chassisnummer en het motornummer. Zijn deze matching en wat wil het chassisnummer zeggen?
                      WP0ZZZ91ZGS100513
                      63G00754
                      Dank voor een antwoord.
                      Groeten,
                      Newbie.

Attachments:
                      • DSC_0335.jpg
                      • DSC_0336.jpg

ik wil meegaan om te testrijden 😀 , neen sorry grapje, ik heb daarom niet genoeg expertise (lees geen). Kan je niet met de verkoper afspreken om naar een *porsche garage te gaan? Als hij clean is zal hij daar geen bezwaren tegen hebben denk ik.

Wegens ‘geen kennis’ van wagens, zoek ik iemand die bereid is (mits betaling natuurlijk) mee te gaan kijken als ik een wagen ga bekijken om te kopen. Iemand die wat kennis heeft van motoren en carrosserie, iemand die mij kan bijstaan en zeggen wat er eventueel aan de te kopen wagen scheelt.
                          Ik woon in Limburg, tegen Sint-Truiden.
                          Ik ben bereikbaar, hier via een persoonlijk bericht, of langs filip.vandezande@gmail.com

Alvast dank bij voorbaat!

de p zal hem daar goed thuisvoelen.

Aan de voorbereidingen kan het niet liggen … strak schuurtje!

Uuuuuuh, alle 964 lekken?

– No way!!! :coolness:

:applaus: :happydance: :applaus: :happydance: :applaus:

En mijn keldergarage is ook bijna klaar 🙂

Attachments:
                                  • DSC_0407.jpg

Voor iedere uitvoering heb je liefhebbers.
                                    Met 2 kinderen in een 911 is nooit comfortabel.
                                    Mijn zoontje van destijds 6 jaar heeft er prima een aantal jaren in kunnen zitten. ( 964 C2).
                                    Heb nu een 997 4S en het is mijn daily car.
                                    Geniet er iedere dag van maar qua ruimte moet je wat prijs geven.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 110)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.