Newbie stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Newbie stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Vandezande Filip
    Deelnemer

Dag allen,
      Na wat rondlezen op dit forum, is het hoog tijd om me ook eens voor te stellen.
      Ik ben Filip, 43 lentes en uit Haspengouw.
      Al enkele jaren kriebelt het om een Porsche aan te schaffen en de knoop werd eindelijk doorgehakt. De zoektocht naar de ‘juiste’ wagen kan nu beginnen.
      Het type ligt nog niet helemaal vast. Indien het een 964 cabrio of een 993 cabrio wordt, zou hij dienen als derde wagen. Indien het een recentere versie (996 of 997) betreft, zou ik er als daily mee rijden.
      Vermits ik op gebied van auto’s twee linkerhanden heb, zoek ik dus eentje die ‘inorde’ moet zijn.
      Ik denk dat ik op dit forum de nodige feedback en sturing zal vinden in dit Porsche-avontuur.
      Met vriendelijke groet,
      Filip.

5 reacties aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
      • welkom Newbie
        zou eens kijken wat er hier al te koop staat op het forum want hier staan er enkel te koop van de leden die een hart en passie hebben voor *porsche

Wim

Welkom Filip, en dat je er snel een zelf mag besturen. :up:

En dan moet ik er aan toevoegen dat ik enkel nog maar eens meereed in een 964… 😳
            Ik ben verzot op de modellen. Heerlijke prachtwagens!
            Helaas qua rijervaring geen ideeën. Maar ik hoop spoedig wat impressies op te doen.
            Mvg,
            Filip.

XXX

Welkom Newbie.
              Succes met de zoektocht, het zijn wel grote verschillen qua rijgevoel van een 964 naar een 997.

Welkom!!

5 reacties aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.