News bij WWW.914PARTS.NL

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 News bij WWW.914PARTS.NL

• Maker
    Discussie
  • Nieuwsbrief 11-10-2007

Update 11-10-2007: http://www.914parts.nl/index.php?cont=news

Beste Nieuwsbriefabonnee en 914-Liefhebber,

Het zal jou als trouwe bezoeker van 914parts.nl niet zijn ontgaan dat de vorige nieuwsbrief al weer een tijd geleden is verstuurd. Wanneer je de hompage bezoekt zal de reden je direct duidelijk zijn. 914PARTS.NL is namelijk verhuisd. Na vele weken hard gewerkt te hebben, hebben we onze intrek genomen in een grotere locatie. Een aantal 914’s heeft hier al een plek gevonden, de rest volgt later.

Vanzelfsprekend ben je van harte uitgenodigd om persoonlijk langs te komen. We staan je graag te woord voor al je vragen m.b.t. je Porsche 914. Dus bel gerust voor een afspraak.

Hieronder volgt een overzicht waar je kan zien wat verder aan de website is toegevoegd of geupdate.

GEUPDATE zijn:
    • EVENEMENTEN >2007: uitgebreid (foto-)verslag van de Oldtimer Grand Prix op de Nürburgring.
    De lijst is uitgebreid met een aantal nieuwe evenementen voor 2007 en ook in 2008.
    • NIEUWS: Archief Nieuwsbrieven

TOEGEVOEGD zijn:
    • VERKOOP >MINIATUREN EN COLLECTOR ITEMS: 2 nieuwe 914 modellen zijn hier toegevoegd
    • 914 INFO >TECHNISCHE TIPS: om weer een beetje in de pas te lopen zijn hier deze keer maar liefst 5 nieuwe Tech-Tips toegevoegd
    • OVER ARNO > MIJN 914/6 RIJKSPOLITIE >FOTO’S: er is een 914 gevonden welke in Nederland als rijkspolitievoertuig heeft gediend. Een foto hiervan is toegevoegd (kenteken: 11-21-MX).

SPECIALE ACTIE (GELDIG T/M 31-10-07):
    • Boek: Porsche 914 4 cylinder Workshop Manual (Haynes)
    Werkplaatshandboek geschreven voor de doe-het-zelver. Alle handelingen worden stap voor stap uitgelegd en begeleid door gedetailleerde foto’s en tekeningen. Engels, slappe kaft, honderden foto’s en tekeningen
    Normale prijs € 32,00, NU € 27,50

ALGEMENE INFORMATIE:
    De getoonde onderdelen op mijn website zijn slechts een klein deel uit mijn assortiment. Mocht je op zoek zijn naar speciale onderdelen laat dit dan even weten. Wellicht kan ik je verder helpen. Het aanbod op gebied van nieuwe, gebruikte en gereviseerde delen is de laatste maanden alleen maar toegenomen. De kans dat ik je kan voorzien is daarom bijzonder groot. Ook de ruildelen worden steeds belangrijker in het onderdelenassortiment.

Ondertussen is een contract afgesloten met TNT Post. Hierdoor is het mogelijk om voor buitenlandse klanten de verzendingen sneller te laten bezorgen. Zo zullen bijv. verzendingen naar België na één werkdag bezorgd worden. Voor verzendingen binnen Nederland is niets veranderd.

EVENEMENTEN:
    914 Parts is van plan om a.s. zondag, 14 oktober, aanwezig te zijn bij de Porsche Motion TT Circuit Assen ( http://www.porschemotion.nl/ ).
    Het zou leuk zijn om daar ook andere 914-liefhebbers te ontmoeten. Mocht het jou ook lijken en mocht je nog onderdelen nodig hebben, laat dit dan even weten, dan kan ik deze wellicht voor je meenemen. Dus wie weet tot zondag.

INTERNATIONALE 914 REGISTRATIE WEBSITE:
    Zoals altijd aan het einde van de Nieuwsbrief blijven we benadrukken hoe belangrijk het is om het chassisnummer van jouw 914 te kunnen registreren om deze database maximaal te kunnen opbouwen. Daarom wederom een oproep om de gegevens van jouw 914 door te geven. Het is de bedoeling dat in de toekomst een internationale website voor de registratie van de 914 wordt gelanceerd. Indien je jouw gegevens en de gegevens van je Porsche 914 nog niet hebt doorgegeven dan kan dat alsnog (liefst via email). Wij zullen daarna de gegevens invoeren in deze database. Een aantal van jullie heeft de gegevens al geleverd. Hiervoor onze dank.
    Ondertussen is de website in een vergevorderd stadium en zal de officiële lancering zeer binnenkort gaan plaatsvinden!

Tot zo ver weer een Nieuwsbrief. Wij wensen je heel veel surf- en rijplezier en tot de volgende nieuwsbrief!

💡 Nog geen nieuwsbriefabonnee? meld je dan snel aan en je wordt automatisch informeerd.

Vriendelijke groet,
    Arno
    ARNO WIENANDS PORSCHE 914 PARTS
    http://www.914parts.nl
    +31 (0) 6-22783566
    +31 (0) 252-418322

• Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.