Niet helemaal nieuw

Home Forum Stel jezelf even voor ! Niet helemaal nieuw

• Maker
    Discussie

• Filip
    Deelnemer

Hallo allen,
      Ik ben filip kom uit gavere ben 48 jaar.
      Een achttal jaar geleden heb ik mij al eens voorgesteld met foto’s van mijn auto’s.
      Toen het forum een tijd terug is vernieuwd was ik mijn inlog gegevens kwijt en kon die via mijn mailadres niet meet terug krijgen van daar…
      Men wagens zijn een Carrera 997 van 2008 en Cayenne van 2011 bijde wagens nieuw aan gekocht bij Rs motors.
      Ik stel mij opnieuw voor omdat ik op vakantie ben in Italië niet ver van het gardameer….
      In het hotel waar we verblijven was vorige week een bijeenkomst van Carrera GT en 918.
      In Total waren er een 20 tal.
      Ik zal proberen een foto te posten.
      Ik heb er wel maar een paar genomen omdat ik niet wist of die manen dat zouden fijn vinden.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Hier nog een foto van de bolides bij ons in het hotel aanwezig.De man vooraan op de foto is de hotel baas,hij zelf autoracer.
        https://www.facebook.com/hotelcastel/photos/pcb.1098326670196852/1098326413530211/?type=1

Welkom terug. Geweldig om te zien dat ook de leuke kleurtjes weer terug komen/zijn!

XXX

Welkom terug Filip, bedankt voor de foto’s, nice :happydance:

En of het vrouwke fan is….
              image-7.jpg
              Ook nog foto van onze wagens.
              image-8.jpg

image-9.jpg

Toch geweldig, je gaat op verlof blijken er een paar Porsches op de oprit te staan van uw hotel, na een half uurtje gapen ga je uw eigen bolide in parking stationeren blijkt deze volledig vol de staan met uw geliefkoosde merk.
                Hopelijk is het vrouwtje ook een liefhebster van ons merk Filip

Welkom.

Welkom back Filip!
                    Mooie foto’s die je vanuit Italië gepost hebt :up:
                    Nu nog enkele foto’s van je eigen bolides en we zijn helemaal content 😀

tnx4sharing :respect2:

ik had het dit voorjaar ook al gemerkt dat je in die regio bijzonder veel P’s kan spotten in vergelijk tot andere exoten.
                      mijn snelle conclusie was, zelfs in het land van Enzo: P=drivers car en Rari=garagequeen die alleen ‘s zondags buiten komt.

image-3.jpg

image-4.jpg

image-5.jpg
                        En foto van vorig jaar
                        image-6.jpg

na zo’n lange afwezigheid ons direct verlekkerd komen maken met foto’s van bigboystoys :think: post ze nu maar snel.

PS welcome back filip !!!

Hopelijk gelukt om foto’s te posten
                            image.jpg

image-2.jpg

PDS

Dat klinkt veelbelovend !!

Welkom terug :drink:

welkom flip
                                foto zien we graag
                                :drink:

Wim

Welkom terug Filip. :up:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.