Niet nieuw maar wel even voorstellen BoumaK

Home Forum Stel jezelf even voor ! Niet nieuw maar wel even voorstellen BoumaK

• Maker
    Discussie

• KJ

Ik heb al een tijdje een account BoumaK en al veel langer een porsche en inmiddels twee. Woon vlakbij Amsterdam.
      Ik ben begonnen vlak na mijn dertigste met een 911 3.2 uit 1984.
      Nadat ik mijn zoon heb gekregen heb ik motor verkocht en een 911 3.2 cabriolet erbij gekocht (1987).
      Redelijke vlak erna de 911 uit 1984 weer verkocht. Na heel veel rijplezier en diverse leuke klussen aan de porsche (wel eens hemel vervangen, alle ramen eruit, stoelen vervangen, nieuwe binnen bekleding, diverse kachel delen vervangen etc etc) kreeg ik wel honger naar een 964.
      Dik twee jaar geleden nog een 964 C2 met handbak en sperdiff voor relatief weinig kunnen kopen.
      Inmiddels heb ik deze, aangezien het interieur niet helemaal straks meer was, de nodige kg verwijdert.
      Inmiddels weegt ie ongeveer 1220 kg met volle tank. Laatste kg haal ik eruit zodat ik onder de 1200 ga uitkomen.
      In combinatie met een andere onderstel (Intrax 1K2) en stuurbekrachtiging delete is het een feest om met de 964 te rijden.

Al met al in de afgelopen 11 jaren zeker dik 60dkms gereden in de porsches…. :up: met heel veel plezier.
      Zeker in de Alpen is het helemaal top rijden

Attachments:
      • IMG_5293.jpg
    8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • welkom
        het blijft super leuk met een Porsche
        veel plezier nog !!!!
        :drink:

Wim

Welkom :up:

Welkom en bedankt voor je voorstelling :first:

Welkom, aha de deuren zitten er gelukkig nog in, zie ik … :mrgreen:

XXX

Welkom Boumak, top een 964 lightweight :up:
                Misschien wat foto’s van de aanpassingen.
                Yes de Alpen zijn top!

Welkom op het forum.

+1
                    Welkom en vooral MEER fotos :coolness:

Welkom Boumak!
                      We kijken al uit naar je ongetwijfeld uitgebreid foto archief!

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.