Niet te serieus hé mannen

Home Forum Zeverhoekje Niet te serieus hé mannen

• Maker
    Discussie
  • De laatste tijd lees ik hier weer wat netelige posts :think: , en ik dacht dat we op dit forum zaten om mekaar te helpen en af en toe eens flink te zeveren over onze gezamelijke passie :engeltje:

Daarom, voor iedereen die al eens een moeilijke dag heeft,… kijk hier eens naar en loop voor de rest van de dag met een smile rond :happy: :happy: :happy:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=y3yRv5Jg5TI[/video]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
      • Ik kon vanmorgen op het werk niet op het forum en toen volgde deze conversatie op Facebook:

Schermafbeelding2017-11-28om18.42.25.png

en dit was wat volgde 😯 😯 😯

Gelukkig was het een toevallige samenloop van omstandigheden en ging het om een intern hardwareprobleem :engeltje: :happy: :happy:

Is dat geen oplossing voor het probleem van Sensa? Golfclubs en caddy moet toch perfect lukken? Het is wel geen 911 maar het is geen camion ook hé…. de gulden middenweg? :happy:

Zon’n vatje pas wel in de koffer hoor :mrgreen:

Waarom? Ik dacht gewoon een trekhaak te monteren op de 968.

Zoiets er aan hangen:

oud-houten-kar-en-vat-16235739.jpg

XXX

Dat is iets voor Yellow Submarine, als hij dan naar Schotland gaat heeft ‘m plek voldoende om flessen te stapelen :happydance:

Nog nie mis zelfs, allez my two cents… :geek:

[quote=”ErikDW” post=259526]Nu we toch eens mogen zeveren …
                    Ik dacht mijn P boxster in te schrijven als lichte vracht, veel goedkoper …

Er staat bij de FOD :
                    een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste twee plaatsen bevat
                    een laadruimte die is afgesloten van de passagiersruimte door een tussenschot van ten minste 20 cm hoogte of bij gebrek hieraan door de rugleuning van de enige rij zetels
                    een laadruimte waarvan de lengte minstens 50% bedraagt van de lengte van de wielbasis

Denken jullie dat ik kans maak :happydance: ?[/quote]

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/porsche-944-schulz-automobile-pick-up-lkw-zulassung/762290357-216-1027

Voila se, opgelost

ook met een knipoog 😉
                      [quote=”cabrio wim” post=259689]Ik weet zeker dat er hier draadjes voorbij gekomen zijn voor en met adressen voor reparatie armaturen dashboard.
                      Maar welke termen ik ook opgeef bij de zoekfunctie, hert komt er niet uit. 😳 [/quote]

Onze nationale held vorige week in het nieuws over zijn nieuwe tattoo van Van Echelpoel: Ge gaat hert of ge gaat nie…

Wim

Filmpje met knipoog.

Wim

David, dat van die Zuffenhausenbastards heb ik nog wel eens op het forum voorbij zien komen, maar weet daar verder niks vanaf buiten horen vertellen van een paar die daar inzaten/meededen en waren allemaal verschillende verhalen.

ik had mij daarvoor al uit de club terug getrokken, en dat was toen in lokatie bij Hasselt waar ik voor het allerlaatst bij pas.
                          Toen merkte ik al dat het niet ging goed komen, ik denk dat je dit ook nog wel weet.

[quote=”Mushroom” post=259546] ondertussen zit de interesse op een wel héél laag pitje bij mij en kan ‘t me allemaal geen fluit meer schelen :happydance:[/quote]

Kinda the way i feel after all this BS
                            :respect2: :applaus:

Bon eens kijken wat Gilles te melden heeft en anders gaat t een sinatrake worden na kerstmis.

[quote=”cabrio wim” post=259541]@Bart, geloof je dit zelf dat Mcklusky zijn melk koe gaat verkopen. :happy: :happy:

Even een paar jaar terug denken. ;)[/quote]

Dat er daar een paar heren veel beloofden en er uiteindelijk niet betaald werd lag niet aan mij, ik heb toen zelfs een zuffenhausen bastards website en alles aangemaakt, en melk koe ? Tss

Ik wilde er toen vanaf en heb na lang aandringen van de heren, en ook van jou Wim, toegegeven om er bij te blijven want ik wilde het forum toen compleet achter me laten… uiteindelijk heb ik de zuffenhausenbastards het beheer willen laten doen zonder dat er voor betaald werd, en zelfs dat lukte niet… er ging vanalles georganiseerd worden, en er werd vanalles beloofd, heb ik daar iets van tegengehouden ? Ik heb lang gewacht… er is niks van gekomen, en uiteindelijk kwam het er op neer dat ik er maar voor moest zorgen dat vzw ontbonden werd terwijl ik niet eens een mandaat had om dat te doen.

Gelukkig zijn er toen enkelen wakker geworden en is dat correct afgehandeld.Trouwens…
                              Geen idee wie die rekening uiteindelijk vereffend heeft want er stond geld op de rekening van die vzw…

But hey, shoot the boss and things will change…

Wim

Geld, belasting, betalen, politiek en geloof zijn altijd gevaarlijke onderwerpen, dus beter dit dan maar gesloten houden.
                                Ik heb het (zoals ik al schreef) maar van horen vertellen.

En zoveel mensen, zoveel verhalen. 💡

[quote=”cabrio wim” post=259553]nadien ook problemen met het geld [/quote]

Die 2 leden mogen mij altijd contacteren. Daar weet ik niets van (maar is misschien achter mij om gebeurd). De enige die niet aan zijn centen geraakte was McKlusky zelf, daarom is de boel geklapt (als ik me alles goed herinner).
                                  Er zat eigenlijk maar ene vorte smeerlap tussen en ipv die te verwijderen werd hij gepromoveerd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.