Niet te serieus hé mannen

Home Forum Zeverhoekje Niet te serieus hé mannen

• Maker
    Discussie
  • De laatste tijd lees ik hier weer wat netelige posts :think: , en ik dacht dat we op dit forum zaten om mekaar te helpen en af en toe eens flink te zeveren over onze gezamelijke passie :engeltje:

Daarom, voor iedereen die al eens een moeilijke dag heeft,… kijk hier eens naar en loop voor de rest van de dag met een smile rond :happy: :happy: :happy:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=y3yRv5Jg5TI[/video]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • [quote=”Drip” post=259551]Wim is voor auot’s wat Hot Matijke voor iets anders is, een begrip :up:[/quote]

De gedachte aan Hot Marijke brengt je in zo’n staat, dat je niet meer fatsoenlijk kan typen Drip :mrgreen: :happy: :mrgreen:

PS: aan de geachte medeforumers: als je hierop wil antwoorden, let dan eerst op de titel van deze topic aub :engeltje:

Wim

[quote=”Mushroom” post=259546]maar indertijd zat McKlusky letterlijk klaar, alleen was toen niet iedereen van zijn woord. Eerlijk is eerlijk.
        [/quote]

Klopt en daar was ik ook er een van, maar ga geen geld in iets stoppen waarvan totaal niks op papier stond, en enige zekerheid was.
        Je weet dat ik mij daar eerst over had laten informeren als enigste buitenlander die in een vreemd land wilt investeren.
        De VZW was er zo, geen probleem, maar definitieve besluiten bleven uit, en nadien ook problemen met het geld als het klapte (is mij verteld en door 2 pers.)

Daarna heb ik van al de leden mee wilden doen teveel wilde en verschillende verhalen gehoord, dus ga bij niemand de schuld neer leggen of zwart maken, want heb nog met allen contact, niet meer zoveel als toen, maar toch regelmatig.

XXX

Van een heilige zijn roze pet (bedankt hé Sensa) naar de fluit van een paddestoel :happy:
          Terug lullen :drink:

Lol! :first:
            Da’s van dien bullsh*t zoals “klant is koning” :mrgreen: :happy:

En ja Wim, ondertussen is er veel gebeurd, en ook veel waar ik niet akkoord mee ga, maar indertijd zat McKlusky letterlijk klaar, alleen was toen niet iedereen van zijn woord. Eerlijk is eerlijk.
            Er is nog veel dat ik kan schrijven maar ‘t gaat allemaal -zoals steeds- in mijn smoel ontploffen, ondertussen zit de interesse op een wel héél laag pitje bij mij en kan ‘t me allemaal geen fluit meer schelen :happydance:

Niet vergeten dat wij hier allemaal aandeelhouder zijn 💡

Wim

@Bart, geloof je dit zelf dat Mcklusky zijn melk koe gaat verkopen. :happy: :happy:

Even een paar jaar terug denken. 😉

[quote=”CARMANIACS” post=259525] Ik ken enkele geïnteresseerden incluis mezelf die graag het forum en dan vooral de domeinnaam porscheforum.be zouden willen overnemen. En het gaat niet over een klein bedrag. Misschien kan ik via deze weg te weten komen of de eigenaar of eigenaars interesse hebben?[/quote]
                  De eigenaar heeft de nick McKlusky, stuur ‘m eens een pm :salut:

123

ja nee, tis geen vlakke laadvloer… das ook een vereiste.

in een 944 kan het denk ik net.

[quote=”ErikDW” post=259526]Nu we toch eens mogen zeveren … Ik dacht mijn P boxster in te schrijven als lichte vracht, veel goedkoper …

Er staat bij de FOD :
                      een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste twee plaatsen bevat
                      een laadruimte die is afgesloten van de passagiersruimte door een tussenschot van ten minste 20 cm hoogte of bij gebrek hieraan door de rugleuning van de enige rij zetels een laadruimte waarvan de lengte minstens 50% bedraagt van de lengte van de wielbasis
                      Denken jullie dat ik kans maak :happydance: ?[/quote]

met een cayman wel, daar meet de laadruiimte van aan het kofferslot tot achter de zetels, dus 50+% vd wiielbasis

Wim

[quote=”CARMANIACS” post=259525]Ik zeg altijd vlakaf wat ik denk en klikt het niet dan botst het maar.Wel al zo meer vijanden dan vrienden gemaakt maar daar lig ik niet van wakker.[/quote]

Heb wel eens twijfel gehad door bepaalde mensen of ze mij wel mochten, maar om nu te zeggen meer vijanden gekregen, nee dat niet.

Nu we toch eens mogen zeveren …
                          Ik dacht mijn P boxster in te schrijven als lichte vracht, veel goedkoper …

Er staat bij de FOD :
                          een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste twee plaatsen bevat
                          een laadruimte die is afgesloten van de passagiersruimte door een tussenschot van ten minste 20 cm hoogte of bij gebrek hieraan door de rugleuning van de enige rij zetels
                          een laadruimte waarvan de lengte minstens 50% bedraagt van de lengte van de wielbasis

Denken jullie dat ik kans maak :happydance: ?

[quote=”cabrio wim” post=259472]Alleen heb ik na 15 jaar de rare gewoonte gekregen om geen blad meer voor de mond te nemen, heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar is erger geworden.[/quote]Dat ken ik. Ik zeg altijd vlakaf wat ik denk en klikt het niet dan botst het maar.Wel al zo meer vijanden dan vrienden gemaakt maar daar lig ik niet van wakker.

En direct al wat olie op het vuur gooien. Ik ken enkele geïnteresseerden incluis mezelf die graag het forum en dan vooral de domeinnaam porscheforum.be zouden willen overnemen. En het gaat niet over een klein bedrag. Misschien kan ik via deze weg te weten komen of de eigenaar of eigenaars interesse hebben?

I like where this topic is going too :happy: :happy: :happy:
                              Laat de onzin maar komen :drink:

Dat klopt, dat was geschreven door die met zijn roos potske die achter de Papa Francesco staat :happy:

XXX

Sensa, da’s fotoshop!! Daar stond eerst 911 3.2 :loser:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.