Home › Forum › Zeverhoekje › Niet te serieus hé mannen
- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
20 november 2017 om 17:33
De laatste tijd lees ik hier weer wat netelige posts :think: , en ik dacht dat we op dit forum zaten om mekaar te helpen en af en toe eens flink te zeveren over onze gezamelijke passie :engeltje:
Daarom, voor iedereen die al eens een moeilijke dag heeft,… kijk hier eens naar en loop voor de rest van de dag met een smile rond :happy: :happy: :happy:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=y3yRv5Jg5TI[/video]
-
MakerDiscussie
-
Het is niet gemakkelijk om iedereen tevreden te houden tegenwoordig …
of zoals de heerlijke Sonja Barend altijd zei: ‘voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op.’
[quote=”deepee” post=259491]dat kritiek moeilijk te verdragen is en vooral als deze komt van een verwante, een vriend, een vijand, een kennis of een vreemde.[/quote]
Mensen mogen tegen mij alles zeggen, dat is juist mijn sterke punt, al zeg ik het zelf. 😳
Maar bij vele mensen is het zo dat ze zelf alles mogen zeggen, maar niks van een weerwoord kunnen hebben/verdragen.
En nog een kleine bijdrage, mensen kunnen meestal niet vergeven of vergeten, en dat is een slechte gewoonte.
Ik zeg het, is van mijn hart en slaap lekker.
En kunnen ze het niet hebben jammer dan. :salut:Bedankt voor de tip, en heb ik net gedaan voor ik jouw post las. :salut: :salut:
Maar alles wat ik hier schrijf mag gelezen worden, wat een ander doet moeten ze zelf weten. 💡
Remember “Chewbacca mom“. Haar filmpje en haar positieve attitude hebben haar leven veranderd.
Het probleem van een forum is dat alle nuance verloren gaat wanneer je iets typt in platte tekst, dat hebben jullie overigens al zelf opgemerkt. Intonatie, gezichtsexpressie, lichaamshouding, pupilgrootte, …. het ontbreekt hier allemaal. Voor buitenstaanders, die naar hier komen om te ontspannen of om raad te vragen, of weet ik veel voor wat… lezen die posts een beetje zoals wanneer je luistert naar twee kinderen die ruzie maken (vergeef me de vreemde zinsconstructie :engeltje: ). Mensen hebben om die reden hier al afgehaakt. Het is des te jammer dat het dan gebeurt tussen de drie mensen, die ons hier het meest helpen bij technische problemen: Cabrio Wim, Vandamme en Deepee (alhoewel die laatste hier eigenlijk weinig mee te maken heeft).
Dus: bekijk het filmpje, lach een beetje en denk twee keer na voor je iets schrijft… het staat voor eeuwig op het “interweb”
te bedenken dat niets in het leven zwart wit is, dat er nooit slechts één juist antwoord bestaat, dat kritiek moeilijk te verdragen is en vooral als deze komt van een verwante, een vriend, een vijand, een kennis of een vreemde.
[quote=”Harley G” post=259486]Daarnaast heb ik ook nog een leven en de laatste weken misschien ook minder zin om hier alles te lezen en de politie agent te spelen.
Sterker nog. Heb veel zin om mij terug te trekken maar ik denk niet dat het hier dan veel beter zal worden. :salut:[/quote]Begrijp ik volledig, een had ik ook een leven buiten dit forum, en was ook onderweg voor onze zoon zijn zaak, en daarnaast nog mantelzorger.
ik was hier op mijn eentje moderator voor vele jaren, en moest dagelijks agentje spelen.
Maar lijkt mij stug dat je met 3 man niet kunt regelen dat je net zoveel politieagent zou kunnen spelen als ik, want er is alles beloofd maar weinig uitgevoerd, maar zal niet aan jullie liggen, weet ik ook wel.:think:Ik heb mijn gehele leven een zaak gerund, en dan bereik je niks als je soft bent.
Dus @Vandamme, ik trol verder zoals jij het schrijft, maar neem zeker geen blad voor mijn mond, pak ik liever een Pamk voor, en dan nog het liefst de Dobbel. :drink:Jullie hebben toch een knop voor te bannen, lijkt mij een goed moment om deze te gebruiken. :sarcastisch :music:
er is zoiets als geen blad voor je mond nemen, en er is ook zoiets als doordrammen waar het niet nodig is.
In dat draadje begont je met de stelling dat Porsche banden adviseert.. En afwijken geen goed idee is.
terwijl ik dat net wel had gedaan.
Vervolgens kreeg ik nog gezeik over mijn kop en verweet je mij van je aan te vallen toen ik je er op wees dat ik net Porsche N banden en 987 approved merk en type banden heb genomen. Jij wou mij dus terecht wijzen dat ik je advies niet genoeg apprecieerde, terwijl het advies was dat niet van toepassing was.
En toen ik Deepee antwoorde, en over het verschil met 986 ging, ben je gewoon ferm gaan lopen escaleren, om dat jij mijn antwoord naar Deepee blijkbaar niet duidelijk genoeg vond. En daaruit concludeeerde dat ik gezegd heb dat er verschillende soorten 205/55 bestaat, wat niet kan (maar wat ik ook niet gezegd heb)
Vervolgens ben je echt wel stevig aan het trollen gegaan, toen ik al had gezegd dat het voor mij niet meer hoefde.
Om vervolgens voor mij te gaan beslissen dat het slot er op mag, en als ik terug on topic zeg te willen gaan, NOG eens het laatste woord moest nemen
Dus wat mij betreft was je gewoon stevig aan het trollen.
Dat ging ver voorbij “geen blad voor de mond nemen”.Ik heb ook nog een fulltime job die mij niet toelaat om een hele dag alle posts te lezen. Daarnaast heb ik ook nog een leven en de laatste weken misschien ook minder zin om hier alles te lezen en de politie agent te spelen.
Sterker nog. Heb veel zin om mij terug te trekken maar ik denk niet dat het hier dan veel beter zal worden. :salut:[quote=”Harley G” post=259474]Ah Bones, je bent niet de enige die het opmerkt.
Zal met de seizoenswissel te maken hebben, denk ik.[/quote]Nee…………ik merk het ook op, en ergst is dat er dingen zijn gebeurd die hier door niemand opgemerkt worden.
Hebben hier 3 moderators sommige wel en niet onder een vals naam, zegt eigenlijk al genoeg over bang zijn en niet naar buiten willen komen als maderator als er iets fout gaat.
Makkelijke manier van onderkruipen of noemen we het zelf bescherming.Zelfs Opperhoofd is van de aardbodem verdwenen.
Denk er maar eens over na.
:happy: :happy: :happy:
echt aanstekelijk!!! Kon mij niet meer inhouden, kmoest echt meelachten met die dame.Neemt niet weg dat de lach van die madame met haar masker echt wel aanstekelijk is, humor is nog steeds het beste medicijn :salut:
‘t is de kou, de wind…, de regen…, de steeds vuile auto…., tja je zou voor minder héé ….. :happy: :respekt: :up:
Ah Bones, je bent niet de enige die het opmerkt.
Zal met de seizoenswissel te maken hebben, denk ik.Ahhaaa, zal hier over mij gaan. 😆
Ik heb het naar mijn zin hoor kan niet beter, voor mij is elke dag een extra dag die met beide handen aan neem.
Alleen heb ik na 15 jaar de rare gewoonte gekregen om geen blad meer voor de mond te nemen, heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar is erger geworden. 😳Maar ik had geen ervaring met de banden, maar probeerde topic starten wat ideeën of uitleg te geven waarom dit onzekere gedrag kon bij de banden, maar werd blijkbaar niet als advies gezien maar als commentaar.
Dus bij zulke vragen zal ik mij in het heden onthouden van antwoorden.
Bij deze, en hoop dat er niet teveel fouten in mijn type werk zit. :sarcastisch
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.