nieuw

• Maker
    Discussie

• longbeach
    Deelnemer

Hallo beste mensen,

Ik wil mij even voorstellen.
      Mijn naam is Kris,ben dik in de dertig en woon rond Aalst(O-vl)
      Al geruime tijd volg ik alles wat beweegt op jullie zeer interessante en leerrijk forum…waarom ik dit doe,mijn liefde voor porsches met voorkeur 993.
      Tot heden heb ik nog geen budget vrijgemaakt om een leuke P te kopen, maar dat neemt niet weg dat ik niet op zoek ben naar een leuk exemplaar. Alles op zijn tijd hé 😉

Vriendelijke groeten,
      Kris

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Ik ben er naar gaan kijken een week of twee geleden. Op FOTO’S inderdaad zeer mooi!!

Gr Bert

oei, dank u voor de rechtzetting PT

PT

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156011097

Spatie tussen ‘deze’ en webadres vergeten longbeach 😉
            Mooie 2S by the way !!

Is er ondertussen nog niemand gaan kijken,testrijden met dezehttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156011097
              K zou zelf willen gaan zien maar ben bang onmiddellijk verkocht te zijn. Maar aangezien mijn technische kennis over Porsche nichil is blijf ik er liever weg 😕

mooi kleurtje 🙂

de 4s ligt goed in de markt, maar de 2S is zeldzamer. Ik denk dat dit de verklaring is

[quote=”Pascal”:3dabdv96][quote=”911-lover”:3dabdv96]Ik dacht dat de 2S ook het onderstel en de remmen van de turbo had ❓ [/quote]

Is niet zo. De 2S is eigenlijk een Carrera 2 met ‘brede kont’ 😉 [/quote]

Terug iets bijgeleerd 😉
                      De 4s zou maar waarde vast moeten zijn dan de 2s, maar in praktijk liggen de vraagprijzen toch zeer kort op elkaar vind ik..

[quote=”911-lover”:2v862jpc]Ik dacht dat de 2S ook het onderstel en de remmen van de turbo had ❓ [/quote]

Is niet zo. De 2S is eigenlijk een Carrera 2 met ‘brede kont’ 😉

[quote=”bully”:15ab249t]er staat op kapaza bij jullie een mooie 993 turbo weinig km 78000…500pk..bj 11-95..voor ik meen 44000.. 😀 [/quote]

Deze 993 TT staat al meer dan een jaar te koop.De initiele vraagprijs was toen ongeveer 58000 € dacht ik.
                          Geen originele 993 TT…dus moeilijk verkoopbaar.

Die turbo staat al heel lang te koop hoor!
                            En dat zal wel zijn reden hebben.

er staat op kapaza bij jullie een mooie 993 turbo weinig km 78000…500pk..bj 11-95..voor ik meen 44000.. 😀

Carrera 993 4S / Carrera 4

Carrera 993 2S / Carrera 2

Het groter vermogen en het andere onderstel worden voor een groot deel teniet gedaan door de hogere lucht- & rolweerstand.

Alles is relatief.

😕 twisted: 😕

Ik dacht dat de 2S ook het onderstel en de remmen van de turbo had ❓

[quote=”reys”:2gw5gwlb]

Hallo Reys,

Die van Pascal ziet er inderdaad zeer goed uit, maar die kilometerstand
                                    is veel te hoog naar mijn goesting.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156011097
                                    Deze zou wel eens mijn gedacht kunnen zijn, hoewel hij ook vrij veel kilometers heeft gevreten…
                                    Er kent toch toevallig niemand van het forum deze P?

[/quote]

Akkoord met PT 😉 inderdaad, zéér schappelijke prijs, 150000 km ook geen probleem en blijkbaar mooie wagen… maar een 4S heeft toch meer te bieden; onderstel, remmen, enz = turbo
                                    Met beide wagens eens een testrit versieren, zal het kiezen wel iets makkelijke maken, succes[/quote]

Je zal wel gelijk hebben Reys, misschien moet ik eerst eens met beide rijden om te kunnen oordelen..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.