nieuw

• Maker
    Discussie
  • hallo

wil me ook even voorstellen , ik ben buby 21 en heb net een porsche cayenne turbo gekocht van 2007.
    mijn vader heeft er altijd 1tje gehad en reed zo goed dat ik nu ook als mijn eerste auto een porsche heb gekocht. vind het ook gewoon een super merk .
    nu waarom ik hier ben gekomen op dit forum is dat ik wel wat aanpassingen wil doen aan de cayenne.

( geluid, velgen, bodykit, enz… )

ik weet niet goed waar en wat ik alles moet halen of wat het beste is. daarom zou jullie advies wel leuk zijn.

mvg buby

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Welkom, ennuh … je knalpotten eruit halen is wellicht de makkelijkste optie … :mrgreen:

Gewoon langs rijden bij die zaak, daar zullen ze het toch wel weten! :music:

heb de site gevonden maar ken nog niet zo veel van al de modellen die er tussen staan met al die P’s .

daarom kom ik op dit forum voor meer te komen weten over de auto .
        op de site zie ik niet veel van de cayenne turbo staan , klopt dat ?
        nu het geluid dat ik echt graag zou willen hebben is het echte gekletter and backfire van de v8 dat er in zit dus ben wel opzoek naar een speciale uitlaat denk ik .
        misschien iemand van jullie uit welke uitlaat ik het luidste geluid kan uitkrijgen met veel gekletter van de V8.

de auto staat nu nog wel in duitsland en gaat in het kort naar belgie komen .

Veel KJN eigenaren/fanaten hebben we hier nog niet, maar info ga je hier zeker kunnen vinden/krijgen.
          Welkom ❗ :up:

PS Normaal gaan ze hier straks allemaal naar foto’s beginnen vragen 💡

mooie wagen man… :up: , welkom hier … 😀

Welkom en succes met je eerste P :up:
              Ik zou bij Carnewal gaan als ik jou was.

Welkom :driver:

XXX

Welkom Buby, top machientje :up:
                  Geluid, zie onze banner onderaan de pagina – Carnewal.
                  Er zijn er veel van hier met een deftige geluidsaanpassing, zelf al gehoord.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.