Nieuw

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,
    Ik ben Benny 49 jaar en woon in Hasselt.
    Van toen ik klein was het ik Porsche altijd de MAX gevonden.
    Nu gaat het tijd worden om er eentje te kopen. Zij moet dienen om gezellig met de vrouw te rijden bij mooi weer.
    Het zal een cabrio 964 worden.
    Grtj
    Benny :driver:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Happy hunting zou ik zeggen.
      Mijne 964 C4 cabrio woont in Houthalen :happydance:

Dag Benny, heb je een voorkeur voor een bepaalde kleur want dat midnight blue dat Dirk daar voorstelt is heel mooi , lijkt ook voor de rest een quasi perfecte wagen. Misschien binnenkort te bewonderen in jou garage ?
        OWOWOW , wat staan er je leuke tijden te wachten, dat wordt gegarandeerd Mister Big Smile Benny … Happy hunting.

Welkom en succes met het zoeken! Hopelijk heb je snel een goed exemplaar op de oprit! :driver:

Welkom streekgenoot :salut:

Mooie wagen die 964 cabrio :coolness:
            Een goed exemplaar aan de juiste prijs vinden is niet eenvoudig.
            Op dit forum is veel nuttige info te vinden.

Succes met je zoektocht :up:

mooie wagens , mijn volgende droom is een 993 of 964 … :popcorn:
              we moeten bezig blijven he ….

Welkom … 964 … een mooi nummer. Heb er zelf eentje, meerdere keren Italie op en af gereden. ‘t is jammer dat je af en toe moet stoppen!!!

Welkom Benny en succes met de zoektocht …

Welkom streekgenoot en inderdaad, je maakt de juiste keuze. :mrgreen:

Welkom en veel plezier met de zoektocht :up:

Welkom
                          En veel succes met de zoektocht !
                          :drink:

XXX

Welkom Benny, en laat ons mee genieten van uw zoektocht.

Welkom op het forum! Succes met de zoektocht naar een mooi exemplaar! :up:

Welkom Benny!
                                Er zijn hier nogal wat 964 liefhebbers aanwezig.
                                Veel geluk met de zoektocht.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.