Nieuw

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,op aanvraag mij even uitgebreider voorstellen.
    Mijn naam is Mario(42) en woonachtig regio Gent,voor de eerste maal een Porsche na 10 jaar Audi(A5 en A7)en daarvoor BMW 3.
    Ik wou eens een tweezitter en mijn keuze viel op de Jaguar F-type of de Cayman 718.
    Porsche Cayman is het geworden en wat ben ik tevreden,de kleur Miami Blue you love it or you hate it !
    Ik had de kleur verzwegen en sommige zeggen wow knap en anderen zeggen wat is dat ?
    Maar i love it !
    Ik ben getrouwd en heb een zoon van 8.
    Hobby’s,autoliefhebber 😀 en ik ben nogal gek van horloge’s misschien een beetje cliche en dierenliefhebber.
    Mvg Mario

Attachments:
    • 20171122_154144.jpg
    • 20171122_154203.jpg
    • 20171120_164233.jpg
    • IMG-20171120-WA0001.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Goeie ervaring dus met de A7 (anders rij je er ook geen 5 jaar mee natuurlijk).
      Ik kijk op ‘t gemak uit naar eentje met de juiste opties.

Prachtige wagen ! (en een mooi horloge)

Ik heb met een A7 3.0 benzine gereden, 66000 km op net geen 5 jaar. Ik heb 1 defect gehad en dat was een oliedruk sensor op ongeveer 40000km. Voor de rest geen problemen.Was een prachtwagen en zeer snel kunnen verkopen particulier. Mvg Mario

Attachments:
          • IMG_20170803_141222_178.jpg

En deze horloge past bij je auto :coolness: :coolness:

download-2-3-4.jpg

Welkom Mario ,

Prachtige 718 in Maimi-blue ( en de Jag F type heeft soortgelijke mooi blauwe kleur 😀 )

Prachtige kleur.

Wim

de nieuwe foto’s nu gezien, en werkelijk mooi bij deze Porsche.
                  Tenminste geen eendaags worst 😉

Prachtige kleur (en auto)!! 🙂

Dat filmpje had ik inderdaad al opgemerkt. Toch bedankt, Wim!

Wim

[quote=”crossbytje” post=260643]Benieuwd hoe je ervaring met de A7 is, [/quote]

Hier in dit filmpje jou angst en oplossing.
                        Plus nog andere kwalen van de A7

Audi A7 4G (2010 – heden) – occasion video & aankoopadvies

Mooi mooi!

Fan van een apart kleurtje (al rij ik zelf dan wel in een grijze cayman)!

Benieuwd hoe je ervaring met de A7 is, ik ben namelijk op zoek naar eentje ergens in de nabije toekomst. Ik lees echter hier en daar horrorverhalen over kettingspanners enzo op de (bi)TDI…

Anyway, welkom hier!

Prachtig in die kleur . veel geluk ermee !!

XXX

Welkom Mario.
                              Ferm machien en supermooi in die kleur :up:

Nu nog foto’s want dat lusten wij hier wel… :lekker:

Welkom Mario :up:

Naast autoliefhebbers zijn hier ook aardig wat horlogeliefhebbers op dit forum :salut:

Welkom :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.