Nieuw, 1989 964C2

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw, 1989 964C2

• Maker
    Discussie
  • Hello beste mede Porsche-fanaten

Na lang meelezen op dit forum, even dit topic om me officieel voor te stellen.
    David, 38j, eigenaar van een 1989 911 Carrera 2 (964) in steingrau (stone grey). Ik woon in de Brusselse oostrand.

porsche.JPG

De 964 is mijn hobbywagen, heb ernaast ook nog een 1972 Opel GT. Ik ben geen lid van een Porsche club, maar rijd wel bij gelegenheid rondritten mee. Porsches blijven sowieso hartbeklijvende auto’s en het geroffel van de luchtgekoelde zescylinder is verslavend en hypnotiserend 😉

Groeten, en een prettig eindejaar aan iedereen!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • Welkom met je mooie wagens! In die regio, zelf ben ik van het Leuvense, rijden er hier nog flink wat rond!

Hoi Softwave,
        bedankt voor de mooie foto… je GT-tje mag er zijn! Knap.
        Zijn dat de originele Opel 4-spaaks 13″ velgen?

knappe 964 en die GT mag er ook zijn, welkom

Welkom in de club….ik heb op mijn 96r dezelfde spiegels…zijn ook mooier dan de rechthoekige
            En als tip….op fb is een groep ” Porsche 964 owners club “

Mooie 911, welkom op het forum :up:

Welkom!

Zelf stoor ik me allesbehalve aan de “foute” want latere Cup-spiegels. Ze zijn meer aërodynamisch en dus beter.

Welkom , idd zeer mooie 964 ! :driver:

Hi Softwave,

Mooi Elfje, naast de iets oudere 3.2, een van mijn favorieten Elfjes.
                    Leuke kleur, sunroof, awesome.
                    Een Opel GT kan ik ook best smaken.

Welkom.

Wim

Dat zijn cup spiegels en stoor ik mij niet zo aan, zijn zo omgezet.

Waar ik mij aan stoor zijn de lampen van de GT, die mogen wel eens beter gesteld staan. 😳
                      Voor de rest mooie auto’s die GT’s, en zijn er op dit moment 2 aan het opbouwen.

Hey welkom en gelijk heb je Porsche begint steeds in aug/sept met het volgende modeljaar, zo heb ik een 3.2 met g50 en zo is er nog een 3.2 g50 op het forum en deze zijn van okt 1986 terwijl de g50 op modeljaar 87 zit.
                        Veel plezier en veel rijden

Ps uw spiegels zijn niet de correcte

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Dank allemaal voor het warme onthaal 🙂
                            Het is hier natuurlijk niet voor niets een Porsche-forum dat menig oplettende lezer opmerkt dat de C2 pas vanaf modeljaar 1990 werd gemaakt 😉 (ik had mij wel aan de vraag verwacht)
                            Mijn 964 is wel degelijk van 1989, maar van het einde van het jaar. Vanaf sept-okt voerde Porsche blijkbaar het nieuwe jaarmodel in (wist ik destijds ook niet). De datum van eerste ingebruiksstelling is okt 1989 doch het betreft een modeljaar 1990 (C2 en 3-puntsgordels achteraan, ipv “buikgordel”). Het is een uit Frankrijk ingevoerd model met open dak en M220 optie (40% slip diff)

En voor Bollocks, by request, de GT:
                            IMG_1397.JPG

Ik kijk er naar uit dat het drukke eindejaar achter de rug is en dat er terug zoutvrij gereden kan worden! 🙂

Heel mooie voorstelling!

Welkom op het forum!!!! :first: :drink: :drink:

welkom :drink:

Idd, normaal pas ergens in 1990 de C2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.