nieuw…

• Maker
    Discussie
  • Beste Porche liefhebbers,

Ik ben nieuw op deze site, maar voel me direkt thuis.
    Ben al jaren aan het dromen van een eigen porche, en zou nu graag een Boxster kopen.
    Ben al enkele maanden aan het uitkijken naar ”de” porche waar ik voor val.

Hoop dus binnenkort echt bij de club te horen!!
    Indien iemand voorstellen heeft, mag hij altijd reageren!! (budget rond de 25000 euro)

Greets

Fuzzy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom, bien Venue , ok we houden ons ogen open voor jouw droom wagen, veel succes :salut:

0

Van harte welkom op dit gezellige en informatief forum. :applaus:

Als Boxster-rijder kan ik enkel maar met lof schrijven over een Boxster .

0

Welkom en succes met de zoektocht!

0

Inderdaad, met dat budget kan je uitkijken naar een mooie boxster, met weinig km’s, jong, …
            Geniet van de zoektocht, en van de tintelingen als je naar een kanshebber gaat kijken. Ik vind de ‘zoektocht naar’ bijna even leuk als het ‘hebben’.
            Ben benieuwd.

0

Welkom Fuzzy ,
              Veel succes met de zoektocht! 😀

0

[quote=”Harley49″ post=135719]Gaat het een gewone of een S uitvoering worden!!!!![/quote]

Ik hoop een SS versie. 1 S voor na Boxster en 1 S voor in PorSche! 😉 😆

Welkom hier en veel plezier met de zoektocht. 🙂

0

welkom, voor die prijs vind je een knappe boxster zonder teveel km’s en een volledig onderhoudshistoriek.

0

Welgekomen op dit forum en (bijna) weer een Boxster erbij :up:

0

Met dat budget ga je zeker een knappe Boxster op de kop kunnen tikken.
                      Bij Carrera Motors staat al een S met diverse opties voor net geen 18.000 EUR.

Kijk ook eens op http://www.porsche.de

0

Welkom en sukses met de zoektocht.
                        Gaat het een gewone of een S uitvoering worden!!!!!

0
                        XXX

Welkom en geniet van de zoektocht :relaxman:

0

welkom, veel plezier tijdens je zoektocht

0

Welkom hier, en met dat budget kan je een zeer mooie Boxster vinden.

0

Welkom op het leuke forum ,Hier zal je wel je ding vinden :drink:

0
                                Wim

Welkom Fuzzy, en succes met de zoektocht naat je Porsche.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.